۵۰۱۹۰۴
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

ثبت نام ۷۱۵ نفر در انتخابات شورا؛دبیر و رضا زاده هم آمدند

معاون سیاسی فرماندار تهران در نشست خبری خود که صبح امروز در محل ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شورای شهر در فرمانداری تهران برگزار شد، درباره آخرین آمارهای مربوط به ثبت نام کاندیداهای شورای شهر گفت : در این انتخابات تاکنون ۷۱۵ ثبت نام داشتیم. روز اول ۲۰۹ روز دوم ۲۹۰ و روز سوم ۲۱۵ نفر ثبت نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایلنا: معاون سیاسی فرماندار تهران در نشست خبری خود که صبح امروز در محل ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شورای شهر در فرمانداری تهران برگزار شد، درباره آخرین آمارهای مربوط به ثبت نام کاندیداهای شورای شهر گفت : در این انتخابات تاکنون ۷۱۵ ثبت نام داشتیم. روز اول ۲۰۹ روز دوم ۲۹۰ و روز سوم ۲۱۵ نفر ثبت نام کرده‌اند.

معاون سیاسی فرماندار تهران ادامه داد: ۱۰۴ نفر یعنی ۱۴.۵ درصد از این ثبت‌نام کنندگان خانم و مابقی آقا هستند. در این دوره آمار نام‌نویسی خانم‌ها آرام آرام بالا رفته و امیدواریم این رقم بالاتر هم برود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران با بیان اینکه از این ۷۱۵ نفر ثبت‌نام کننده، ۱۷ نفر دارای پیشینه نمایندگی در چهار دوره گذشته شورای تهران هستند، اظهار کرد: علی رغم اینکه حداقل مدرک برای عضویت در شورای شهر کارشناسی است، ۸۶ نفر مدرک دکتری، ۳۱۳ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۲۹۱ نفر دارای مدرک کارشناسی هستند. این آمار نوید دهنده حرکت به سمت تخصص‌گرایی دارد.

او به ترکیب سنی ثبت‌نام کنندگان اشاره کرد و گفت: زیر ۳۰ سال۳۷ نفر، ۴۰ تا۵۰؛ ۲۱۲ نفر، ۵۰ تا ۶۰؛ ۱۳۵ نفر که ۱۹%است، ۶۰ تا ۷۰ ؛ ۶۹نفر و ۷۰ به بالا ۹ نفر. حدود ۷۰ درصد از ثبت نام کنندگان در رنج سنی سی تا پنجاه سال قرار دارند.

ناصربخت گفت: فاصله سی تا چهل سال که در واقع قشر جوان رو به میان سالی است بیشترین ثبت نام را داشته اند.

معاون سیاسی فرماندار تهران تاکید کرد: عزیزانی که قصد کاندیداتوری دارند طی امروز و فردا ثبت نام کنند. چراکه روز های خلوت‌تری نسبت به شنبه و یکشنبه خواهد بود. قطعا به دلیل پایان تعطیلات دو روز پایانی روزهای شلوغ تری خواهیم داشت و پیشنهاد ما این است که افرادی که قصد نامزدی در این انتخابات را دارند، نام‌نویسی خود را به دو روز آخر موکول نکنند.
علیرضا دبیر قهرمان کشتی سبک‌وزن جهان برای پنجمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام کرد. همچنین حسین رضازاده قهرمان سابق سنگین وزرن وزنه‌برداری جهان نیز برای این دور از انتخابات ثبت‌نام کرد. رضازاده و دبیر هر دو عضو فعلی شورای شهر تهران هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی نیست به اینا بگه شما همون گلهایی که تو ورزش به سر ما زدین بسه دیگه،بیشتر از این زحمت نکشید.

    • بدون نام

      لطفا مهندسهای شهرسازی و معماری برای رضای خدا و کمک به کشورشان بروند نام نویسی کنند.

    • سیداحمد

      بدبختی مملکت ما همینه دیگه هر کی پاشو تو کفش هرکی میکنه در واقع خر تو خره چرا باید کسی که رشته ی افکار ورزشی داره بیاد شورای شهر بشه نه تنها کاری ازش بر نمیاد بلکه جای کسی رو میگیره که قراره تو اون جایگاه باشه من بجز پول و پست و مقام دلیلی دیگه ای نمیشناسم کسی اگه سراغ داره به ما هم آگاهی بده

    • بدون نام

      مهندس و متخصص میخواد کشور نه خواننده ورزشکار نه بیسودا ...نه کسی سلفی بگیره

    • آرش

      درود به این پهلوانهای عزیز که روحیشون مثل روحیه سنگ پای قزوینه، ماشاالله به همت و پشت کارتون که این نوندونی رو تهت هیچ شرایط ول نمیکنید و با سوء استفاده از احساسات پاک و ساده مردم ایران برای خودتون از این نمد کلاهی دست و پا کردید، به نظرم اگر شهرتون رو عوض کنید هم بد نیست، چرا که با وجود شما و شهردار محترم تهران دیگه چیزی برای خراب کردن و نابودی نداره، ولی اصفهان و شیراز و ... موقعیت بهتری برای خراب کردن دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج