۵۰۱۹۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ نکات مهم برای لذت بردن هر چه بیشتر از نوروز

هر چه می توانید بخرید؛ خرید شما در ایام عید نشانه شخصیت شماست. تلاش کنید حتی بی ربط ترین خوراکی ها را به بهانه آن که همین یک عید است و می رود تا سال بعد و از این چیزها، بخرید.

بی قانون، ضمیمه طنز روزنامه قانون - جلال سمیعی:

یکم

هر چه می توانید بخرید؛ خرید شما در ایام عید نشانه شخصیت شماست. تلاش کنید حتی بی ربط ترین خوراکی ها را به بهانه آن که همین یک عید است و می رود تا سال بعد و از این چیزها، بخرید. علاوه بر این که جلوی مهمان ها می توانید به تنوع خوراکی ها افتخار کنید، خودتان آن قدر خشکبار و مزخرفات برای گذران تعطیلات خواهید داشت که نوروز به شما خوش می گذرد؛ رژیم را در نوروز فراموش کنید تا از آمدن بهاران و بلبلان لذت ببرید.

دوم

هر چه می توانید بخورید؛ اساسا رژیم گرفتن یک عمل ضد انسانی است که در ایام نوروز جنایت بزرگ تری محسوب می شود. تصور کنید که یک جمع خانوادگی صمیمی بعد از ماه ها دور هم آمده اند تا بگویند و بخندند و مهم تر از همه بخورند؛ آن وقت زشت نیست که شما صمیمیت جمع را با محاسبه اسفبار کالری و این چیزها به هم بزنید؟ خجالت نمی کشید؟!

سوم

اگر افکار بیهوده ورزشی روی شما تاثیر گذاشته و مهم تر آن تصور می کنید با ده دقیقه پیاده روی بعد از یک شکمم مفصل خوردن، می توانید تناسب اندام تان را حفظ کنید، در نوروز این افکار را کنار بگذارید. عید نوروز زمان دید و بازدیدهای فشرده و پر تعداد است و هرگز با منطق جنایتکارانه پیاده روی سازگار نیست. برای پیاده روی روزهای پر ترافیک سال جدید را خواهید داشت. پس بشر برای چه خودرو اختراع کرد؟ حیف نیست این همه وزن را که رویش سرمایه گذاری بلندمدت کرده اید از دست بدهید؟!

چهارم

داد زدن در مهمانی ها یکی از تفریحات سالم نوروز است. فراموش نکنید که صمیمیت را باید به گوش همه همسایه ها رساند. پس هر وقت هر جا اجتماع بیش از سه نفر ایجاد شد، چنان بلند بلند بخندید و فریاد بزنید که همسایه ها حس کنند یک فامیل سیصد نفری دور هم جمع شده اند. ایام نوروز را با صمیمیت بگذرانید و از داد زدن تا نیمه های شب غافل نباشید.

پنجم

خواب را فراموش نکنید؛ لذت خوابی که هیچ آدم یا ساعتی شما را از آن بیدار نکند با هیچ تفریحی برابر نیست. خواب نوروزی را تا دو سومِ شبانه روز، در برنامه خود به زور هم که شده بگنجانید.

ششم

یک نکته هم برای آنهایی که از دل درد بعد از خوردن می ترسند؛ در خرید نوروزی، عروق نعناع و نبات را فراموش نکنید تا از انجام وظیفه خوردن نوروزی باز نمانید.

هفتم

همه این نکته ها را یک بار دیگر مرور کنید. نوروز فرصتی بی نظیر برای چاق شدن و لذت بردن از تعطیلات و آزار دیگران است؛ این فرصت را از دست ندهید. برای اطلاعات بیشتر، در صورت زنده ماندن با ما تماس بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج