جاباما
۵۰۲۰۶۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

جزییات تماس تلفنی روحانی با آیت الله مکارم

مرجع تقلید شیعیان به تماس تلفنی رئیس‌جمهور برای تبریک عید اشاره کرد و گفت: در این تماس دو طرف معتقد به وجود آسیب‌های فضای مجازی بودیم که باید اقدامات در این زمینه بیشتر شود.

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان درباره تماس تلفنی رئیس‌جمهور با ایشان توضیحاتی ارائه کرد.
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به وجود امنیت در جاده‌های کشور اظهار داشت: وجود امنیت نعمت بزرگی است که بخش زیادی از آن مرهون خدمات نیروی انتظامی است و مردم باید قدر این نعمت را بدانند و انشالله این امنیت همچنان حفظ شود.

وی بابیان اینکه با توجه به تأکیدات مقام رهبری درباره قاچاق باید گروهی مسئول گلوگاه‌های ورود قاچاق در کشور شوند، افزود: بخش زیادی از اقتصاد کشور مربوط به قاچاق است و تا زمانی که این مسئله حل نشود مشکلات هم باقی خواهد ماند

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به وجود معضلاتی در فضای مجازی ابراز کرد: باآنکه درس و کارهای حوزوی به‌واسطه فضای مجازی آسان شده ولی زیان‌های این فضا همچنان باقی و این فضا را مسموم می‌کند که باید در این زمینه هماهنگی‌هایی انجام شود تا آسیب‌ها به حداقل برسد.

وی به تماس تلفنی رئیس‌جمهور برای تبریک عید اشاره کرد و گفت: در این تماس دو طرف معتقد به وجود آسیب‌های فضای مجازی بودیم که باید اقداماتی در این زمینه بیشتر شود، چراکه فضای مجازی سبب متلاشی شدن بنیان‌های خانواده‌ها شده است.

استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: برخی به دنبال مسموم نگه‌داشتن فضای مجازی هستند که امیدواریم روزی برسد که معضل فضای مجازی در کشور حل شود تا مشکلات آن برای عموم جامعه کاهش یابد.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ ترافیک در جامعه ارتقا یابد ،عنوان کرد: ۹۵ درصد مردم را می‌توان به مسائل فرهنگی و رعایت قوانین و مقررات ترغیب کرد و با درصد باقی‌مانده هم طبق قانون برخورد شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دومیلیونی خودرو در سال گذشته و کاهش تصادفات می‌توان نتیجه آن را در کار فرهنگی دانست که امیدواریم روزی برسد که تلفاتی در جاده‌ها باشیم ،همچنین باید برای مردم نهادینه شود که رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جزء وظایف شرعی بوده و تخطی از آن گناه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادق

      با این وضع اقتصاد،خانواده ای نمونده که فضای مجازی بخواد تخریب و تهدیدش کنه!!!

    • بدون نام

      واقعا راننده های متخلف باید مجازات شوند ولی متاسفانه ای روزها بسیار دیده میشه که ماشینی کنار خیابان پارک شدت و هیچ مزاحمتی برای رفت امد ماشینها ایجاد نمی کنه ولی متاسفانه به علت تابلوی پارک ممنوع جریمه یا به پارکینگ انتقال پیدا میکنه با توجه به وجود این ماشین نباید تابلو پارک مطلقا ممنوع در خیابانهای داخل شهر وجود داشته باشه ببینید یکی کار واجب داره یا مریض داره ماشین کنار خیابون پارک میکنه مزاحمتی برای کسی نداره ولی متاسفانه جریمه میشه چند وقت پیش یکی از فرمانده های راهنمای رانندگی گفت تابلو پارک مطلقا ممنوع نیاد وجود داشته باشه ولی بعد خبری نشد شهری مثل تهران چند برابر ظریفتش ماشین داره نباید تابلو پارک مطلقا ممنوع داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج