جاباما
۵۰۲۲۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیمار:

بازگشت مقابل PSG از فتح المپیک با ارزش‌تر بود

نیمار که در جریان دیدار برگشت بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن نقش کلیدی داشت بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان اروپا را با ارزش تر از قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و المپیک دانست.

وبسایت نود: نیمار که در جریان دیدار برگشت بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن نقش کلیدی داشت بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان اروپا را با ارزش تر از قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و المپیک دانست.

بارسلونا که در دیدار رفت مقابل پاریسی ها با نتیجه ۴-۰ شکست خورده بود در دیدار برگشت با نتیجه ۶-۱ مقابل این تیم به پیروزی رسید تا همچنان به کارش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد. نیمار در این دیدار نقشی کلیدی داشت و دو بار گلزنی کرد و در ثانیه های پایانی هم پاس گل ششم بارسلونا را ارسال کرد تا بارسلونا موفق شود بازگشت باشکوهی به لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد تا وی این بازگشت را با ارزش تر از همه قهرمانی هایی که در دوران ورزشی اش کسب کرده است بداند. او در مصاحبه ای که با نشریه Daily Mail داشت در این خصوص گفت:

از نظر اهمیت، مطئنا در این دیدار بهترین عملکرد خودم را داشتم و از نظر احساسی نیز در بالاترین حد خود قرار داشتم. این دیدار از قهرمانی در جام کنفدارسیون ها، لیگ قهرمانان اروپا و همچنین المپیک برایم با ارزش تر بود.

بازگشت مقابل PSG از فتح المپیک با ارزش‌تر بود

احساسی که بعد از ششمین گل در ما وجود داشت فوق العاده بود و همه ما یک حس مشترک را احساس می کردیم. آن لحظه از همه بازی ها و دقایقی که به بازی پرداخته ام با ارزش تر بود. هرچند که قهرمانی در المپیک برایم با اهمیت ترین اتفاق فوتبالی ام بود اما در آن دیدار شرایط خاصی داشتیم.

وی همچنین در ادامه در خصوص لحظه گلزنی روبرتو و زمانی که متوجه شد این گل آفساید نیست افزود داد و فریاد و حرف های نا مناسبی به زبان آورده است:

پس از اینکه روبرتو گل ششم را به ثمر رساند به کمک داور نگاه کردم و وقتی متوجه شدم که وی گل را قبول کرده است بدون توجه به هیچ چیزی به مرکز زمین دویدم، در آن لحظات فریاد می کشیدم و حتی حرف هایی نا مناسب به زبان می آوردم اما به آن ها توجه نمی کردم چرا که شدیدا احساساتی شده بودم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج