۵۰۲۳۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مسافران نوروزی برای بازگشت برنامه ریزی کنند

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: مسافران نوروزی از هم اکنون برنامه ریزی کنند و زمان بیشتری را برای بازگشت سفرهای خود در نظر بگیرند تا در روزهای آینده شاهد کندی حرکت در جاده ها نباشیم.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: مسافران نوروزی از هم اکنون برنامه ریزی کنند و زمان بیشتری را برای بازگشت سفرهای خود در نظر بگیرند تا در روزهای آینده شاهد کندی حرکت در جاده ها نباشیم.

سردار محمدحسین حمیدی با بیان اینکه تقریبا در حال اتمام دور اول سفرهای نوروزی هستیم افزود: موج اول سفرها با افزایش تردد نسبت به سال گذشته مواجه و اکثر جاده های کشور پرحجم و پر تردد بود.

وی ضمن اشاره به شرایط جوی متفاوت کشور خاطرنشان کرد: این هفته در عمده راه های مواصلاتی کشور خصوصا در ارتفاعات شاهد بارش برف و باران هستیم که این بارش ها، لغزندگی سطح جاده ها را در پی دارد که در این راستا رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی با خودروی جلویی می تواند به همه مسافران کمک کند تا با ایمنی بیشتری تردد کنند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا ضمن تاکید به مسافران نوروزی بر پرهیز از عجله و شتاب در بازگشت از سفرها گفت: مسافران نوروزی از هم اکنون برنامه ریزی کنند و زمان بیشتری را برای بازگشت سفرهای خود در نظر بگیرند تا در روزهای آینده شاهد کندی حرکت در جاده ها نباشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشترین عارضه در محورهای کفی و کویری، خستگی و خواب آلودگی است به رانندگانی که قصد عبور از محورهای "یزد"، "کرمان" و "خراسان جنوبی" را دارند توصیه کرد: رانندگان توقفگاه‌هایی را بین مسیر برای استراحت انتخاب کنند و با تجدید قوا به رانندگی بپردازند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد از کشته های تصادفات در سطح جاده های کشور مربوط به خستگی و خواب آلودگی است تصریح کرد: راننده ها تحت هیچ عنوان، خستگی و خواب آلودگی را با افزایش سرعت جبران نکنند.

وی ضمن اشاره به مسیرهای پرحجم استان یزد و تردد خودروهای مسافران نوروزی و همچنین خودروهای ترانزیتی در این مسیرها گفت: با هماهنگی خوب پلیس راه استان یزد با سازمان های مختلف و اجرای طرح های ترافیکی و استقرار در حاشیه راه ها، شاهد کاهش ۳۶ درصدی تصادفات از ابتدای اجرای طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه پلیس، سازمان های امدادی و بخش هایی که مسئولیت خدمات رسانی به مردم را دارند از ماه ها قبل برای این ایام برنامه ریزی کرده اند افزود: این حضور چشمگیر، فعال و هماهنگ می تواند نویدبخش سالی پر از نشاط برای همه هموطنان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج