۵۰۲۴۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ارائه خدمات امدادی به ۲۰ هزار مسافر نوروزی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با ارائه گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶ از بیست و پنج اسفندماه سال گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز(چهارم فروردین ماه) گفت: امدادگران هلال‌احمر در یک هزار و ۹۳۹ ماموریت امدادی خدمات لازم را به ۲۰ هزار و ۲۰۰ تن از هموطنان ارائه داده و ۶ هزار و ۸۴۲ تن از مسافران نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با ارائه گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶ از بیست و پنج اسفندماه سال گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز(چهارم فروردین ماه) گفت: امدادگران هلال‌احمر در یک هزار و ۹۳۹ ماموریت امدادی خدمات لازم را به ۲۰ هزار و ۲۰۰ تن از هموطنان ارائه داده و ۶ هزار و ۸۴۲ تن از مسافران نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده‌اند.

مرتضی سلیمی با تشریح خدمات امدادگران در ۹ روز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶ هلال‌احمر، اظهار کرد: امدادگران هلال‌احمر در مجموع در ۱۹۳۹ ماموریت امدادی، خدمات لازم را ارائه کرده‌اند که در این میان ۹۲۳ ماموریت شامل ۴۸ درصد از ماموریت‌های امداد و نجات؛ ترافیکی بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۲۰ هزار و ۲۰۰ تن از هموطنان در ۹ روز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ادامه داد: بر این اساس ۱۴۴۹ تن از حوادث نجات داده شده و ۹۶۹ تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به رهاسازی ۳۸۱ مصدوم در ۲۰۹ مورد عملیات رهاسازی، خاطرنشان کرد: به علاوه ۶۸۰۰ تن از خدمات درمان سرپایی استفاده کردند و در این زمینه ۶۴۲ تن از هموطنان خدمات اسکان اضطراری دریافت کردند و ۶۸۴۲ مسافر نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره گزارش پوشش امدادی راهیان نور در استان خوزستان در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۹۶ نیز گفت: در این مدت ۲۹۲۷ تن از هموطنان با سفر به مناطق عملیاتی زمان جنگ تحمیلی(راهیان نور) از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شده‌اند و براین اساس ۱۶۳۳ تن از خدمات درمان سرپایی بهره برده‌اند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، وی به ارائه خدمات پزشکی تست قند خون و فشار خون اشاره کرد و اذغان داشت: ۱۱۱۰ تن از هموطنان از خدمات پزشکی بهره‌مند و چهار تن نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و ۱۸۰ نفر نیز اسکان یافتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج