۵۰۲۴۲۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان مشهد - نیشابور

تصادف زنجیره‌ای ده‌ها خودرو در اتوبان مشهد - نیشابور با بیش از ۷ مجروح گفته می‌شود بیش از ۶۰ خودرو با یک‌دیگر برخورد کرده‌اند. آمار مجروحان در حال افزایش است.

خبرگزاری فارس: تصادف زنجیره‌ای ده‌ها خودرو در اتوبان مشهد - نیشابور با بیش از ۷ مجروح گفته می‌شود بیش از ۶۰ خودرو با یک‌دیگر برخورد کرده‌اند. آمار مجروحان در حال افزایش است.
تصادف زنجیره‌ای در اتوبان مشهد - نیشابور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدوم جهنم میرید؟

    • امیر

      در بخشهایی از محور نیشابور به مشهد در فصول بارندگی مه غلیظی سطح جاده را فرا می گیرد و به اصطلاح چشم ، چشم را نمی بیند ، سالهای سال است که این محور تصادفات زیادی بخود دیده و قربانی می گیرد
      باعث تعجب است چرا راهنمایی و رانندگی استان و راهداران منطقه علائم هشدار دهنده در این مسیر برای آگاهی رانندگانی که با سرعت 110 -120 کیلومتر سرعت به یکباره وارد مه غلیظی میشوندکه تا شعاع 10 -20 متری خود را به سختی می توانند ببیندد به تعداد کافی نمی گذارند!؟
      مدیریت بحران میگوید در مواقع سرازیر شدن مه غلیظ در منطقه باید بلافاصله مآموران و راهداران با کنترل جاده از کیلومترها جلوتر و چراغهای قوی هشدار دهنده رانندگان را مجبور به کاستن سرعت و خطر در پیش روی مطلع کنند .
      فیلمی را در فضای مجازی دیدم که دو نفر در وسط گارد ریل جاده دوان دوان به عقب دویده ، با فریاد و بلند کردن دستهای خود رانندگان را متوجه فاجعه انسانی در چند قدمی خود می کنند در حالیکه رانندگان به زعم خود اینان را مجنون کنار جاده ای قلمداد کرده و به یکباره پس از ورود به مه غلیظ با آهن پاره هایی بنام خودرو آمیخته با خون و پیکر مردم مواجه می شوند و هریک خود نیز قربانی این سهل انگاری راهداران و مأموران جاده ای می شوند و یکی یکی بر آمار تصادف افزوده می شود !!!؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج