جاباما
۵۰۲۴۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هزار یکطرفه شد

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه راهور ناجا با اشاره به وضعیت جاده‌های کشور، گفت: علت تصادفات زنجیره‌ای اخیر لغزندگی و مه گرفتگی بوده است.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز کنترل ترافیک راه راهور ناجا با اشاره به وضعیت جاده‌های کشور، گفت: علت تصادفات زنجیره‌ای اخیر لغزندگی و مه گرفتگی بوده است.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راه راهور ناجا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار داشت: در استان‌های زنجان (محورهای ملازم- تخت سلیمان)، مازندران (محورهای کیاسر و ارتفاعات هراز- فیروزکوه) و گیلان (محورهای اسالم به خلخال و کوهین) بارش برف گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: بارش باران نیز در اکثر محورهای استان البرز، اصفهان، لرستان، گلستان، کردستان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری مشاهده شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه راهور ناجا ادامه داد: در محورهای قوچان به مشهد، آزادراه تهران - ساوه نیز بارش باران گزارش شده است.

وی گفت: ترافیک نیمه سنگین کرج به چالوس نیز گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی یادآور شد: مه‌گرفتگی و کاهش دید نیز در استان‌های خراسان رضوی، تربت حیدریه، مشهد- کلات و همینطور گردنه حیران مشاهده می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تنها مسیر شمال به جنوب جاده هراز در جریان است و دیگر جاده‌های کشور یکطرفه نشده‌ است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه راهور ناجا درباره تصادفات زنجیره‌ای که در بعضی از جاده‌های کشور اتفاق افتاده است، گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، مه‌گرفتگی و همینطور کاهش دید سرعت خود را کاهش دهند و اکثر تصادفات امروز به دلیل وضعیت جوی پایدار بوده است.

سرهنگ رحمانی افزود: با توجه به اینکه موج اول بازگشت سفرهای نوروزی آغاز شده است نباید محدودیتی در سطح جاده‌ها برای بازگشت مسافران ایجاد کرد و رعایت نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی قطعا در کاهش تصادفات و سفری ایمن تاثیرگذار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج