۵۰۲۴۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جاده های قزوین لغزنده است؛ احتیاط کنید

رئیس پلیس راه استان قزوین از لغزندگی سطح تمامی جاده های این استان خبر داد و گفت: به رانندگان توصیه می کنیم تا با احتیاط و سرعت پائین حرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راه استان قزوین از لغزندگی سطح تمامی جاده های این استان خبر داد و گفت: به رانندگان توصیه می کنیم تا با احتیاط و سرعت پائین حرکت کنند.

سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: با وجود بارش باران که در ارتفاعات و گردنه ها به صورت برف می باشد، تردد خودروها در تمامی راه های ارتباطی اصلی و فرعی این استان عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه، سفرهای نوروزی امسال را نسبت به گذشته متفاوت دانست و گفت: این تفاوت به علت وقوع بارش ها از آغاز نخستین روز سفرها و همچنین اضافه شدن یک میلیون دستگاه خودرو به تعداد خودروهای کشور و صدور یک میلیون و ۲۰۰ هزار فقره گواهینامه رانندگی جدید است.

سرهنگ بیگلری ادامه داد: با تردد بیش از هشت میلیون خودرو در جاده های این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی ۹۶ تاکنون با افزایش ۳۱ درصدی ترددها نسبت به سال قبل روبرو بوده ایم که همین مساله باعث شده متاسفانه آمار تلفات جاده ای استان نسبت به سال گذشته با پنج درصد افزایش مواجه شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه با اشاره به ادامه بارش ها در سطح تمامی راه های ارتباطی این استان،افزود: از مسافران در خواست داریم تا با توجه به بارش برف در گردنه های کوهین، آوج و الموت، قبل از سفر به این مناطق نسبت به تجهیزات خودرو خود اقدام کرده و در طول سفر نیز فاصله طولی با خودرو مقابل را حفظ و با سرعت مجاز حرکت کنند.

سرهنگ بیگلری با اشاره به حضور ۸۷ تیم گشت پلیس و آماده باش ۲۵۰ نیروی پلیس، هفت ایستگاه پلیس و هفت پاسگاه انتظامی در طول تعطیلات نوروزی برای ایجاد امنیت و رفاه حال مسافران در این استان، از شهروندان خواست تا در طول سفر با عوامل نیروی انتظامی مستقر در جاده ها همکاری داشته باشند.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه می باشد که ۲۲۰ کیلومتر آن آزادراه، ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه و ۷۰۰ کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و سایر راه های فرعی و روستایی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج