جاباما
۵۰۲۵۳۴
۵۳۶۵
۵۳۶۵
پ

«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: از «رانی موکرجی» بگیرید تا «جسیکا چستین» بگیرید تا اُلیویا وایلد. در اینجا نگاهی به نکات و حقایق جالب زندگی ستاره هایی که در هفته پیش به دنیا آمدند می اندازیم.

برترین ها: طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: از «رانی موکرجی» بگیرید تا «جسیکا چستین» بگیرید تا اُلیویا وایلد. در اینجا نگاهی به نکات و حقایق جالب زندگی ستاره هایی که در هفته پیش به دنیا آمدند می اندازیم.
کوئین لطیفه 47 ساله شد
دینا ایلین اُوِنز که با نام صحنه "کوئین لطیفه" (Queen Latifah) مشهور است، زاده 18 مارس 1970، خواننده، ترانه سرا، رپر، هنرپیشه، مدل، تهیه کننده تلویزیون، تهیه کننده موسیقی و مجری تاک شوهای تلویزیونی است که در نیووارک نیوجرسی، در آمریکا به دنیا آمد. در سال 1989 با تام بوی رکوردز قرارداد بست و اولین آلبومش را با عنوان All Hail the Queen در همان سال منتشر کرد که تک آهنگ معروف و موفق آن Ladies First نام داشت. دومین آلبومش با عنوان Nature of a Sista در سال 1991 منتشر شد که آخرین آلبومش با تامی بوی رکوردز بود.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

بین سال های 1993 تا 1998 در سیتکام «زندگی مجردی» محصول شبکه فاکس نقش خدیجه جیمز را بازی کرد. سومین آلبومش، Black Reign، تک آهنگ U.N.I.T.Y. را در سال 1993 عرضه کرد که جایزه گرمی را برد و این آلبوم در لیست 100 آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفت. پس از آن وی در نقش اصلی فیلم «خاموشش کن» (1996) بازی کرد و آلبوم چهارمش را با عنوان Order in the Court در سال 1998 با موتاون رکوردز منتشر کرد. لطیفه با اجرا در فیلم «شیکاگو» (2002) موفقیت بالا و تحسین فراوانی کسب کرد و حتی نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن در نقش مکمل را بدست آورد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

پنجمین آلبوم او The Dana Owens Album نام داشت که در سال 2004 منتشر شد و از آن پس در چند فیلم از جمله «تخریب خانه» (2003)، «تاکسی» (2004)، «آرایشگاه 2: بازگشت به کار» (2005)، «سالن زیبایی» (2005)، «آخرین تعطیلات» (2006)، «اسپری مو» (2007) و «صدای پر شعف» (2012) ظاهر شد. در سال های 2007 و 2009 وی دو آلبوم استودیویی دیگر منتشر کرد که Trav'lin' Light و Persona نام داشتند. او همچنین تاک شوی روزانه «شوی کوئین لطیفه» را ساخت که از سال 2013 تا اوایل 2015 از شبکه سی بی اس پخش می شد. برای بازی در نقش بسی اسمیت، خواننده بلوز، در فیلم «بسی» (2015) از شبکه اچ بی او تحسین منتقدین را برانگیخت که خودش هم در تولید این فیلم همکاری داشت، و جایزه امی ساعات پر بیننده برای فیلم تلویزیونی برجسته را برای آن کسب کرد.

وی یکی از فمینیست های پیشگام هیپ هاپ محسوب می شود. در سال ۲۰۰۶ ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود گرفت. کار او در صنعت موسیقی، فیلم و تلویزیون باعث شد که یک جایزه گرمی، یک جایزه امی، یک جایزه گلدن گلوب، سه جایزه انجمن بازیگران سینما، دو جایزه NAACP Image و یک نامزدی اسکار بگیرد. دارایی خالص کوئین لطیفه ۶۰ میلیون دلار برآورد شده است.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

بروس ویلیس 62 ساله شد

والتر بروس ویلیس (Bruce Willis) زاده ۱۹ مارس ۱۹۵۵، بازیگر، تهیه کننده و خواننده آمریکایی است که حرفه بازیگری را با تئاتر و سپس تلویزیون در دهه هشتاد به خصوص نقش دیوید ادیسون در «دوشغله ها» بین سال های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ آغاز کرد. او را بیشتر با نقش جان مک‌کلین در سری فیلم های «جان‌سخت» می شناسند. ویلیس در بیش از ۶۰ فیلم بازی کرده که از آن میان می توان به «رنگ شب» (۱۹۹۴)، «پالپ فیکشن» (۱۹۹۴)، «۱۲ میمون» (۱۹۹۵)، «عنصر پنجم» (۱۹۹۷)، «آرماگدون» (۱۹۹۸)، «حس ششم» (۱۹۹۹)، «نشکن» (۲۰۰۰)، «شهر گناه»، «قرمز» (۲۰۱۰)، «بی مصرف ها ۲» (۲۰۱۲) و «لوپر» (۲۰۱۲) اشاره کرد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

در سال ۲۰۱۶ شاهد نمایش سه فیلم «محموله گرانبها»، «غارتگران»، «بمب‌گذاری» و «گسسته» از او بودیم و برای سال ۲۰۱۷ وی فیلم های «روزی روزگاری در ونیز»، «اولین قتل» و «آرزوی مرگ» را در نوبت اکران دارد. بروس تابحال دو بار برنده جایزه امی، دو بار برنده جایزه گلدن گلوب و چهار بار نامزد جایزه ساترن شده است.
ویلیس در لوس آنجلس و پنس گرو نیو جرسی ملک دارد و در برج ترامپ، ریورساید ساوث، منهتن و نیویورک سیتی آپارتمان اجاره می کند، همچنین در مالیبو کالیفرنیا خانه ای دارد و در مونتانا نیز مزرعه دارد. وی در جزایر تورکس اند کیکاس یک منزل ساحلی و در سان ولی آیداهو چندین قطعه ملک دارد. او همچنین چند کسب و کار کوچک در آیداهو دارد و یکی از مؤسسین پلنت هالیوود در کنار آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه است.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

در سال 1987 وی با دمی مور ازدواج کرد و آنها سه دختر به نام های رمر، اسکاوت و تالولا دارند. این دو در سال 1998 جدایی شان را اعلام کردند و در سال 2000 تقاضای طلاق دادند. ویل اسمیت از جمله کسانی بود که به ویلیس کمک کرد تا با وضعیت طلاق کنار بیاید. ویلیس از آن پس با دمی مور و شوهر سومش، اشتون کوچر، روابط دوستانه اش را حفظ کرد و حتی در مراسم عروسی شان شرکت کرد. وی به مدت ده ماه با بروک برنز نامزد بود که در سال 2004 از او جدا شد. در نهایت با اما همینگ (مدل) در جزایر تورکس اند کیکاس در سال 2009 ازدواج کرد و از آنجائی این مراسم جنبه قانونی نداشت دوباره در بورلی هیلز عروسی کردند. این زوج دو دختر به نام های میبل ری و ایولین پن دارند که به ترتیب در سال های 2012 و 2014 به دنیا آمدند. دارایی خالص بروس ویلیس 180 میلیون دلار برآورد شده است.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

رونالدینیو ۳۷ ساله شد

رونالدو ده آسیس موریرا که اغلب با نام رونالدینیو شناخته می شود، زاده 21 مارس 1980، فوتبالیست برزیلی است که در حال حاضر سفیر باشگاهی باشگاه اسپانیایی اف سی بارسلونا است که در سپتامبر 2016 قرارداد آن را امضا کرده است. پست اصلی او فوروارد یا مهاجم است. وی در سال های 2004 و 2005 جایزه بهترین بازیکن سال دنیا را از سوی فیفا دریافت کرد. رونالدینیو که به خاطر تکنیک، حقه ها، دریبل ها، شوت های برگردان، پاسکاری بدون نگاه کردن به هم تیمی ها و ... مشهور است، یکی از بهترین فوتبالیست های نسل خود محسوب می شود.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

رونالدینیو تابحال 97 بازی انجام داده و 33 گل برای تیم ملی برزیل به ثمر رسانده است. وی در پیروزی این تیم در جام جهانی کره و ژاپن 2002 نقش مهمی داشت و در کنار رونالدو و ریوالدو مثلث تهاجمی تشکیل داد. در سطح باشگاهی نیز وی اولین بار در باشگاه برزیلی گرمیو توپ زد و پس از آن بیشتر دوران فوتبالش را در باشگاه های اروپایی پاریس سن ژرمن، بارسلونا و میلان گذراند. سپس به برزیل بازگشت تا برای فلامنگو و اتلتیکو مینیرو بازی کند. بعد به مکزیک رفت تا برای کوئرتارو توپ بزند. با بارسلونا، دو بار لالیگا را برد و تیم قهرمانان یوفا را در 2006 برد. جوایز انفرادی اش نیز شامل بهترین بازیکن سال دنیا در سال های 2004 و 2005 و برد توپ طلایی در سال 2005 می شود.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

رونالدینیو با خاناینا ناتیل ویانا مندس ازدواج کرد و در ۲۵ فوریه ۲۰۰۵ صاحب اولین فرزند خود از خاناینا شد و او را به یاد پدرش ژائو نام‌گذاری کرد. دارایی خالص رونالدینیو 90 میلیون دلار برآورد شده است.

اسکات ایستوود 30 ساله شد

اسکات کلینتون ریوز یا اسکات ایستوود (Scott Eastwood) زاده ۲۱ مارس ۱۹۸۶، بازیگر و مدل آمریکایی است که در فیلم های «پرچم های پدران ما» (۲۰۰۶)، «گرن تورینو» (۲۰۰۸)، «شکست‌ناپذیر» (۲۰۰۹)، «جاعل» (۲۰۱۲)، «مشکلی با منحنی» (۲۰۱۲)، «کشتار با اره برقی در تگزاس» (۲۰۱۳)، «خشم» (۲۰۱۴)، «موج کامل» (۲۰۱۴)، «طولانی ترین سواری» (۲۰۱۵) و «جوخه انتحار» (۲۰۱۶) نقش آفرینی کرده است. وی همچنین برای عطر کول واتر از برند دیویداف مدلینگ انجام داده است. وی کوچکترین پسر کلینت ایستوود (بازیگر/کارگردان برنده اسکار) و جاسلین ریوز است.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

اسکات برای سال ۲۰۱۷ دو فیلم «سرنوشت خشمگین» و «لبه اقیانوس آرام: شورش» را در میان پروژه هایش دارد. او در موزیک ویدئوی Wildest Dreams تیلور سوئیفت نیز حضور داشت. در سال ۲۰۱۶ در کنار جوزف گوردون-لویت و شیلین وودلی در فیلم درام زندگی نامه ای «اسنودن» بازی کرد. وی در شهرستان مانتری کالیفرنیا به دنیا آمد و در هاوایی بزرگ شد و در دانشگاه لویولا مریمونت در رشته ارتباطات تحصیل کرد و در سال ۲۰۰۸ دانش آموخته شد. در حالیکه پدرش، کلینت ایستوود، دارایی خالصی برابر با ۳۷۵ میلیون دلار دارد، دارایی خالص اسکات ایستوود ۱ میلیون دلار برآورد شده است.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

گری الدمن 59 ساله شد

گری لئونارد اُلدمن (Gary Oldman) زاده ۲۱ مارس ۱۹۵۸، بازیگر، فیلمساز، موزیسین و نویسندۀ انگلیسی است که در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت کرده است. او به خاطر سبک بازیگری ممتازش و تنوع نقش هایش در سینما معروف است. الدمن بازیگری در تئاتر را در سال ۱۹۷۹ شروع کرد و اولین نقش سینمایی اش را در فیلم «در این اثنا» (۱۹۸۳) بازی کرد. او به تئاتر حرفه ای خود ادامه داد، در تئاتر رویال کورت لندن اجرا می کرد و عضو کمپانی تئاتر سلطنتی شکسپیر بود و نمایشنامه های مطرحی مانند «قتل عام در پاریس» (۱۹۸۰)، «سرگرم کردن آقای اسلون» (۱۹۸۳)، «نجات یافته» (۱۹۸۳)، «همسر روستایی» (۱۹۸۷) و «هملت» (۱۹۸۷) را بازی کرد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

نقش آفرینی الدمن در نقش سید ویشس در «سید و نانسی» (۱۹۸۶)، جو اورتن در «گوشهایت را تیز کن» (۱۹۸۷)، رهبر آشوب گران فوتبال در «کسب و کار» (۱۹۸۹) و نقش اصلی روزنکرانتز در «روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند» (۱۹۹۰)، جایگاه او را به عنوان یک بازیگر سینما تثبیت کردند و برای نقش جو اورتن نامزد دریافت جایزۀ بفتا شد.

اواخر سال های 1980 بود که به سینمای هالیوود راه یافت، راجر ایبرت منتقد سینما او را «بهترین بازیگر جوان بریتانیایی» توصیف کرد. الدمن همچنان نقش ضد قهرمان فیلم ها را بازی می کرد، از جمله نقش یک گنگستر در «لطف خدا» (1990)، لی هاروی اُسوالد در «جی اف کی» (1991) و کنت دراکولا در «دراکولای برام استوکر» (1992) که جایزۀ ساترن بهترین بازیگر را نصیبش کرد.
او به بازی در نقش های مخالف در فیلم هایی مثل «داستان عاشقانۀ واقعی» (۱۹۹۳)، «عنصر پنجم» (۱۹۹۷)، «ایر فورس وان» (۱۹۹۷) و «رقیب» (۲۰۰۰) که برای آن نامزد جایزۀ صنف بازیگران سینما شد، ادامه داد؛ مأمور فاسد مبارزه با مواد مخدر آمریکا، نورمن استنسفیلد، نقشی که الدمن در «لئون: حرفه ای» (۱۹۹۴) بازی کرد، یکی از برترین نقش های منفی سینما به شمار می رود. او در ضمن خوانشی تحسین برانگیز از لودویگ ون بتهوون در «محبوب جاویدان» (۱۹۹۴) ارائه داد.

با نقش های سیریوس بلک در مجموعه فیلم های هری پاتر، جیمز گوردون در سه گانۀ «شوالیۀ تاریکی»، لرد شن در «پاندای کونگ فو کار 2» (2011)، جورج اسمایلی در «بندزن، خیاط، سرباز، جاسوس» (2011) که برای آن نامزد جوایز بفتا و اسکار بهترین بازیگر شد؛ و یکی از رهبران انسان ها در «طلوع سیاره میمون‌ها» (2014) مشهورتر شد. فیلم هایی که او در آنها بازی کرد، بیشتر از 10.6 میلیارد دلار فروش داشته اند. در سال 2011، خوانندگان امپایر الدمن را به عنوان دریافت کننده جایزۀ امپایر آیکن انتخاب کردند. در «سیاه ترین ساعت» (2017) گری نقش وینستون چرچیل را ایفا خواهد کرد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

وی همچنین فیلم «نکبت» (1997) را که برندۀ دو جایزۀ بفتا و نامزد نخل طلا شد، نوشت و کارگردانی کرد؛ در سریال «دوستان» در قسمت دو بخشی «عروسی مونیکا و چندلر» (2001) بازیگر مهمان بود و برای آن نامزد جایزۀ امی شد؛ در موزیک ویدیو های دیوید بووی برای Guns N' Roses و آنی لنوکس حضور یافت؛ و در مجموعه بازی های ویدیویی «ندای وظیفه» به جای ویکتور رزنوف صداپیشگی کرد.

الدمن چهار بار ازدواج کرده است: اولین بار در سال ۱۹۸۷ با بازیگر انگلیسی، لسلی مانویل، ازدواج کرد و از او یک پسر به نام الفی دارد. آنها در سال ۱۹۹۰، سه ماه پس از تولد پسرشان از هم جدا شدند. همسر دوم او، اوما ثورمن، بازیگر و مدل آمریکایی بود که در سال ۱۹۹۰ ازدواج کردند و در ۱۹۹۲ طلاق گرفتند. الدمن در ۱۹۹۷ با دنیا فیورنتینو، عکاس آمریکایی، ازدواج کرد و صاحب دو پسر به نام های گالیور و چارلی شدند. آنها در سال ۲۰۰۱ طلاق گرفتند و سرپرستی پسرها به الدمن رسید. همسر چهارم او نیز خواننده و بازیگر انگلیسی به نام الکساندرا ایدنبورو بود که در ۲۰۰۸ ازدواج کردند و در ۲۰۱۵ جدا شدند. دارایی خالص گری الدمن ۴۰ میلیون دلار برآورد شده است.

رانی موکرجی

رانی موکرجی (Rani Mukerji) زاده 21 مارس 1978، بازیگر هندی است که با بازی در بسیاری از فیلم های بالیوودی، تبدیل به یکی از مشهورترین سلبریتی های هندوستان شده و چندین و چند جایزه از جمله هفت جایزه فیلم فیر را از آن خود کرده است. وی یکی از زیباترین هنرپیشه های بالیوود محسوب می شود و نقش هایی که در فیلم های هندی بازی کرده باعث شده که تصویرسازی از زنان در سینمای هندوستان تغییر اساسی کند.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

با آنکه رانی در خانواده ای به دنیا آمده که پدر و مادرش و فامیل او همه از اعضای صنعت فیلم هندوستان هستند، ولی از کودکی دلش نمی خواست بازیگر شود. با آنکه در نوجوانی در یکی از فیلم های بنگالی زبان پدرش با عنوان Biyer Phool (1996) نقش مکمل بازی کرد و به اصرار مادرش نقش اول فیلم درام اجتماعی Raja Ki Aayegi Baraat را نیز در سال 1997 ایفا نمود. بعدها وی حرفه بازیگری را به صورت تمام وقت آغاز کرد و با نقش مکمل فیلم رمانتیک Kuch Kuch Hota Hai در سال 1998 به شهرت فراوانی رسید. با وجود موفقیت اولیه ای که به دست آورده بود، فیلم هایش تا سه سال در گیشه موفق نبودند. ولی وقتی یاش راج فیلمز او را به عنوان ستاره درام Saathiya (2002) انتخاب کرد، اوضاع تغییر کرد.

تا سال ۲۰۰۴ موکرجی به عنوان یکی از هنرپیشه های پیشرو در بالیوود نام و نشانی دست و پا کرد و در فیلم های کمدی رمانتیک متعددی از جمله Hum Tum (۲۰۰۴) و Bunty Aur Babli (۲۰۰۵) نقش اول را بازی کرد و در درام های Yuva (۲۰۰۴) و Veer-Zaara (۲۰۰۴) نیز نقش آفرینی کرد. با فیلم درام تحسین شده Black (۲۰۰۵) در نقش یک زن ناشنوا/نابینا/لال و همچنین فیلم Kabhi Alvida Naa Kehna در نقش زن متأهلی که خوشبخت نبود، موفقیت بیشتری از آن او شد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

پس از این فیلم ها، موکرجی با یاش راج فیلمز در چند فیلم ناموفق همکاری کرد که باعث شد منتقدین او را به خاطر انتخاب نقش های ضعیف و همبازی شدن با چند بازیگر یکسان، به باد انتقاد بگیرند. فیلم مهیج نیمه زندگی نامه ای No One Killed Jessica (2011) در گیشه فیلم موفقی از آب درآمد و پس از آن رانی در فیلم های مهیج موفق Talaash: The Answer Lies Within (2012) و Mardaani (2014) درخشید.
علاوه بر بازی در فیلم ها، موکرجی به کارهای خیرخواهانه نیز مشغول است و در مورد مسائل مربوط به زنان و کودکان نیز فعالیت های پررنگی دارد. وی در تورهای کنسرت و شوها هم حضور دارد و در برنامه رئالیتی «لیگ برتر رقص» (۲۰۰۹) نیز داور مسابقه بود. با آنکه رانی از صحبت درباره زندگی شخصی اش خوشش نمی آید، ولی زندگی خارج از فیلم او به شدت تحت پوشش رسانه ای قرار دارد. وی همسر آدیتیا چوپرا (فیلمساز) است و از او یک دختر دارد. دارایی خالص رانی موکرجی ۲۵ میلیون دلار برآورد شده است.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

ریس ویثراسپون 40 ساله شد

لورا جین ریس ویثراسپون (Reese Witherspoon) زاده ۲۲ مارس ۱۹۷۶، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که در باتون روژ لوئیزیانا به دنیا آمده و در تنسی بزرگ شده است. وی در کودکی بازیگری را آغاز کرد و فیلم «مردی در ماه» (۱۹۹۱) اولین حضور حرفه ای سینمایی اش بود که برای آن نامزد جایزه هنرمند جوان شد. پس از چند نقش آفرینی در فیلم های «انتخاب های ناامیدانه برای نجات فرزندم» (۱۹۹۲) و «جک خرسه»، ریس در درام-کمدی «پلزنتویل» (۱۹۹۸) بازی کرد که برای آن جایزه هالیوود جوان برای بازی نوظهور را دریافت کرد. نقش اصلی تریسی فلیک در فیلم «انتخابات» نیز برایش نامزدی جایزه گلدن گلوب به همراه داشت.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

نقشی که نقطه عطف و سکوی پرتاب او محسوب می شد، نقش ال وودز در فیلم «بلوند قانونی» (۲۰۰۱) بود که به خاطر آن شهرت بین المللی بدست آورد و دومین نامزدی گلدن گلوب را نیز کسب کرد. سال بعد وی در کمدی رمانتیک «خانه شیرینم آلاباما» (۲۰۰۲) درخشید که بزرگترین موفقیت تجاری او بود. در سال ۲۰۰۵ با نقش جون کارتر در «سر به راه باش» توجه جهانی کسب کرد و جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب، جایزه بفتا، جایزه انجمن بازیگران فیلم و جایزه انتخاب منتقدین را برای بهترین بازیگر زن در نقش اول بدست آورد.

فیلم های دیگرش شامل «بلوند قانونی 2: قرمز، سفید و بلوند» (2003)، «هیولاها در برابر بیگانگان» (2009)، «آب برای فیل ها» (2011)، «تعقیب آتشین» (2015)، و «آواز بخوان» (2016) می شوند. در سال 2014، ویثراسپون فیلم «دختر گمشده» را تهیه کنندگی کرد و برای نقش شریل استرید در فیلم «وحشی» تحسین منتقدین را برانگیخت و دومین نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و چهارمین نامزدی گلدن گلوب را بدست آورد. در سال 2017 وی نقش مادلن مکنزی را در سریال درام «دروغ های بزرگ کوچک» محصول شبکه اچ بی او بازی کرد و تهیه کنندگی این سریال را نیز انجام داد که در حال پخش می باشد. برای سال 2017 پروژه کمدی رمانتیک «دوباره خانه» و برای سال 2018 فیلم ماجرایی فانتزی «چروکی در زمان» را در نوبت اکران دارد.

ویثراسپون یک کمپانی تولید فیلم به نام پسیفیک استاندارد دارد و فعالیت پررنگی نیز در سازمان های حمایت از زنان و کودکان دارد. وی عضو هیئت مدیره صندوق دفاع از کودکان است و در سال ۲۰۰۷ سفیر جهانی محصولات آوون شد. در دسامبر ۲۰۱۰ ستاره اش را در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد. وی در سالروز تولد ۲۱ سالگی اش در مارس ۱۹۹۷ با رایان فیلیپ (بازیگر) آشنا شد و در دسامبر ۱۹۹۸ نامزد کردند و در ژوئن ۱۹۹۹ ازدواج کردند. آنها دو فرزند به نام های ایوا الیزابت و دیکان ریس دارند. در اکتبر ۲۰۰۶ این زوج جدایی شان را اعلام کردند.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

ریس در سال ۲۰۰۷ با جیک جیلنهال که همبازی اش در فیلم «استرداد» بود دوست شد که در ابتدا این رابطه رمانتیک را انکار می کرد و با قطعی شدن طلاقش و انتشار تصاویر از آنها در تعطیلات در رم ایتالیا، راحت تر در مورد آن صحبت کرد. ظاهراً این دو در دسامبر ۲۰۰۹ از هم جدا شدند. در فوریه ۲۰۱۰ با یک استعدادیاب به نام جیم تاث آشنا شد که در دسامبر ۲۰۱۰ نامزد کردند و در مارس ۲۰۱۱ ازدواج کردند. آنها پسری به نام تنسی جیمز دارند که در سال ۲۰۱۲ به دنیا آمد. دارایی خالص ریس ویثراسپون ۸۰ میلیون دلار برآورد شده است.

جیم پارسونز ۴۴ ساله شد

جیمز جوزف "جیم" پارسونز (Jim Parsons) زاده 24 مارس 1973، بازیگر آمریکایی است که با نقش شلدان کوپر در سیتکام محبوب «تئوری بیگ بنگ» از شبکه سی بی اس مشهور است. وی برای نقش آفرینی در این سیتکام چندین و چند جایزه دریافت کرده که شامل چهار جایزه امی ساعات پربیننده برای بازیگر مرد نقش اول در سریال کمدی و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال موزیکال یا کمدی تلویزیونی می شود.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

در سال 2011، پارسونز با نقش تامی بوت‌رایت در نمایشنامه «قلب طبیعی» شروع به بازی در صحنه تئاتر برادوی نمود که برای این نمایش نامزدی جایزه دراما دسک را بدست آورد و همان نقش را در فیلم سینمایی اقتباسی از این نمایشنامه بازی کرد و هفتمین نامزدی امی را این بار در دسته بندی نقش مکمل در مینی سریال یا فیلم سینمایی گرفت. پارسونز در سال 2016 در فیلم «ارقام پنهان» نیز نقش آفرینی کرد. در مارس 2015 ستاره اش را در پیاده روی مشاهیر هالیوود گرفت. دارایی خالص جیم پارسونز 1 میلیون دلار برآورد شده است.

جسیکا چستین 40 ساله شد

جسیکا میشل چَستین (Jessica Chastain) زاده ۲۴ مارس ۱۹۷۷، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که در دهکده کوچکی در نزدیکی سونوما، کالیفرنیا، به دنیا آمد و در ساکرامنتو بزرگ شد. او از سن کودکی به بازیگری علاقه نشان داد و در سال ۱۹۹۸ اولین نقش تئاتری اش را با جولیت از شکسپیر آغاز کرد. پس از تحصیل در رشته بازیگری در مدرسه جولیارد، در چند سریال تلویزیونی بازیگر مهمان بود. در نمایشنامه «باغ گیلاس» آنتوان چخوف در سال ۲۰۰۴ و تراژدی «سالومه» اسکار وایلد در سال ۲۰۰۶ بازی کرد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

اولین نقش آفرینی اش در عرصه سینما در درام «جولین» (۲۰۰۸) بود و در سال ۲۰۱۱ با چند نقش مهم در فیلم هایی مانند درام «پناه بگیر» و «درخت زندگی» بیشتر دیده شد. بازی اش در فیلم «خدمتکاران» برایش نامزدی جایزه اسکار به همراه آورد. در سال ۲۰۱۲ جایزه گلدن گلوب و دومین نامزدی اسکارش را برای بازی در نقش مأمور سیا در فیلم مهیج «سی دقیقه پس از نیمه شب» بدست آورد. اولین بازی اش در صحنه تئاتر برادوی با نمایش «وارث» در همان سال بود.

فیلم های «میان ستاره ای» (2014) و «مریخی» (2015) پرفروش ترین فیلم هایی بودند که تابحال در آنها بازی کرده است و نقش آفرینی تحسین برانگیزی در فیلم های درام «ناپدید شدن الئونور ریگبی» (2013)، «یک سال بسیار خشن» (2014) و «دوشیزه اسلون» (2016) از خود نشان داد. چستین بسیار در مورد مسائل مربوط به برابری جنسی و نژادی فعال است. در سال 2012 وی از سوی مجله تایم یکی از 100 نفر از بانفوذترین افراد دنیا نام گرفت.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بروس ویلیس» تا «جسیکا چستین»

در سال های 2000 به بعد وی رابطه ای بلندمدت با ند بنسون (نویسنده/کارگردان) داشت که در سال 2010 پایان یافت. از سال 2012 تابحال او با جیان لوکا پاسی دو پرپوسولو دوست است که مدیره اجرایی ایتالیایی برند فشن فرانسوی مونکلر است. دارایی خالص جسیکا چستین 12 میلیون دلار برآورد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج