جاباما
۵۰۲۵۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استویچکوف:

کرایف بارسلونا را به باشگاهی بزرگ تبدیل کرد

هریستو استویچکوف که یکی از شاگردان اسطوره فقید هلندی باشگاه بارسلونا، یوهان کرایف محسوب می شود، به تعریف و تمجید از او پرداخت.

وبسایت نود: هریستو استویچکوف که یکی از شاگردان اسطوره فقید هلندی باشگاه بارسلونا، یوهان کرایف محسوب می شود، به تعریف و تمجید از او پرداخت.

با گذشت یک سال از درگذشت یوهان کرویف، مهاجم سال های دور بلغاری کاتالان ها تایید کرد که بدون حضور کرایف، او هیچ گاه نمی توانست به بازیکن بزرگی تبدیل شود.

به نقل از سایت مارکا، استویچکوف در مورد تاثیر غیر قابل انکار کرویف بر باشگاه بارسلونا گفت:

کرایف به ما یاد داد که چگونه می توانیم به باشگاه بزرگی تبدیل شویم. او شماره یک و بی نظیر بود. یوهان به عنوان یک فرد پیروز به دنیا آمد و می خواست در همه چیز برنده باشد. او خیلی از چیز ها را در من تغییر داد، مانند سرعت، نحوه بازی، نحوه تمام کنندگی، سانتر کردن و پاس دادن... او بخشی از زندگی من بود که باعث پیشرفتم شد و همچنین مثل یک پدر برای من بود.

کرایف بارسلونا را به باشگاهی بزرگ تبدیل کرد

استویچکوف ضمن ابراز احساست زیاد نسبت به مربی سابقش، تایید کرد که کرایف برای بارسلونا فقط محدود به یک بازیکن و آنچه در زمین بازی انجام داده، نیست.

می دانم که او به خیلی از بازیکنان افتخار می کند و امیدوارم که او به عنوان یک مربی به من هم افتخار کند. آگاه هستم که بعضی از فرصت های خوبم را خراب کردم، اما ما سال های خوبی را در کنار هم گذراندیم.

استویچکوف و کرویف به درگیری های خارج از زمین خود معروف بودند، اما این مهاجم سابق آبی اناری ها اعتقاد دارد که رسانه ها اخبار را بد تفسیر کرده اند.

آن طور که مردم در مورد ما صحبت می کنند، صحت ندارد. مردم بدون آن که بدانند واقعا چه اتفاقی افتاده است، شروع به نوشتن کرده اند. بعضی چیز ها اتفاق افتاده است، که مردم از آن ها خبر ندارند و خبر نخواهند داشت. آن ها یک راز هستند.

درآن زمان ها، بعضی اوقات یوهان کرویف از قصد باعث عصبانیت استویچکوف در تمرینات یا زمین مسابقه می شد تا استویچکوف بتواند بهترین عملکردش را در زمین به نمایش بگذارد.

در بعضی از بازی هایی که من ۲ یا ۳ گل به ثمر می رساندم، یوهان کرویف خیلی به من سخت گیری می کرد. وقتی که خیلی خوب بازی می کردم، او من را بیرون می کشید. او این کار را انجام می داد و من هم خیلی متمرکز می شدم تا بتوانم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. من این موضوع را درک نمی کردم، ولی سال ها بعد دلیل این کار را فهمیدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج