۵۰۲۵۶۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

دستگیری زندانیانی که با تلفن کلاهبرداری می‌کردند

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری باند ۱۴ نفره کلاهبرداری تلفنی که در شهرستان قدس فعالیت می‌کردند و با ارتباط تلفنی از زندان از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری باند ۱۴ نفره کلاهبرداری تلفنی که در شهرستان قدس فعالیت می‌کردند و با ارتباط تلفنی از زندان از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

سرهنگ شاهپور فلاحی بعدازظهر امروز گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قدس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس فتا با بررسی اسناد و مدارک موجود متوجه شدند پول پس از برداشت از حساب بلافاصله به چندین حساب دیگر منتقل و همدستان متهم، اقدام به خرید از دستگاه های خودپرداز و فروشگاه های اینترنتی می کردند.

فلاحی افزود: این در حالی است که متهمان از کارت های بانکی سایر افراد استفاده می کردند و عملا هیچگونه ردی از خود بر جای نمی گذاشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس ادامه داد: با اقدامات و بررسی های پلیسی پس تحقیق و احضار مرتبطان با این پرونده، عوامل اصلی شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی این افراد که از محبوسان زندان رجایی شهر کرج بودند فعالیت‌های آنها مورد تحقیق قرار گرفته و در پی آن سایر مرتبطان و همدستان متهمان، در خارج زندان دستگیر شدند.

رئیس پلیس شهرستان قدس اظهار کرد: در مجموع تعداد ۱۴ متهم که از ساکنان شهرستان های ملارد و اسلامشهر بوده و در قالب یک باند بزرگ، کلاهبرداری تلفنی فعال می کردند با اقدامات پلیسی دستگیر شدند.

فلاحی افزود: پس از دستگیری‌ متهمان از آنان بیش از ۵۰ عدد کارت عابر بانک متعلق به افراد غیر و بیش از ۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه سیم کارت کشف شد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم شکر که کشته ندادیم

    • ناجی

      خبرکامل نبود...چطوری کلاه برداری میکردن بگین مردم آگاه بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج