۵۰۲۵۸۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترافیک پرحجم در خروجی آزادراه رشت - قزوین

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به پایان دور نخست مسافرت های نوروزی گفت: هم اکنون ترافیک در باند خروجی آزادراه رشت - قزوین پرحجم است.

ایرنا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به پایان دور نخست مسافرت های نوروزی گفت: هم اکنون ترافیک در باند خروجی آزادراه رشت - قزوین پرحجم است.

سرهنگ حسین محمدپور افزود: از صبح امروز شاهد خروج تدریجی مسافران ازجاده های گیلان بویژه آزادراه رشت - قزوین هستیم و خوشبختانه رانندگان با پلیس تعامل خوبی داشته اند.

وی ادامه داد: طی امروز و تا زمان حاضر، ورود ۶۲ هزار دستگاه خودرو به استان و همچنین خروج افزون بر ۵۷ هزار دستگاه خودرو از گیلان ثبت شده است.

سرهنگ محمدپور با یادآوری اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های استان گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امشب از محورهای قزوین به رشت و بالعکس و نیز محور اردبیل - آستارا و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه گیلان همچنین به بارش باران و لغزندگی جاده ها اشاره کرد و از رانندگان خواست نسبت به رعایت بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی، اهتمام داشته باشند.
به گزارش ایرنا ، برای انتظام بخشی ترافیکی و برقراری امنیت در جاده ها در تعطیلات نوروزی ، یکهزار واحد گشت با ۶ هزار نیروی پلیس در استان گیلان فعالیت دارند.

طرح گیلان مطهر نیز از 28 اسفندماه تا 13 فروردین ماه جاری با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های اخلاقی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در قالب برپایی یکصد ایستگاه در نقاط گردشگرپذیر استان نظیر سواحل و تفرجگاه ها با همکاری یکهزار و 600 نیروی روحانی، بسیجی و عوامل انتظامی فعال خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج