۵۰۲۵۸۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ادعای توتواسپورت

توافق بارسلونا و چلسی برای انتقال نجومی نیمار!

نشریه ایتالیایی توتواسپورت، چاپ تورین امروز ادعا کرد که رومن آبراموویچ، مالک چلسی به تازگی با مسئولان بارسا بر سر انتقال ۱۸۰ میلیون یورویی نیمار به توافق شفاهی دست یافته است.

ورزش سه: نشریه ایتالیایی توتواسپورت، چاپ تورین امروز ادعا کرد که رومن آبراموویچ، مالک چلسی به تازگی با مسئولان بارسا بر سر انتقال ۱۸۰ میلیون یورویی نیمار به توافق شفاهی دست یافته است.

آبراموویچ قصد دارد به هر ترتیبی کونته را برای سال های آینده در چلسی حفظ کند و مانع انتقال فرضی او به اینتر شود. او برای این منظور قصد دارد نیمار را جذب کرده تا چلسی پس از یک سال دوری از لیگ قهرمانان، با قدرت به رقابت های اروپایی بازگردد.
توافق بارسلونا و چلسی برای انتقال نجومی نیمار!

طبق ادعای توتواسپورت، مالک متمول چلسی حتی با مسئولان بارسا به توافق شفاهی رسیده است که تابستان آتی نیمار را با 180 میلیون یورو به خدمت بگیرد؛ با این حال کونته فعلا با این انتقال مخالفت کرده و به آبراموویچ گفته است که تا تعداد بازیکنان باشگاه نسبت به حال حاضر کاهش پیدا نکرده، بازیکنی جدید نباید به خدمت گرفته شود. به این ترتیب فعلا باید تکلیف خروجی های چلسی مشخص شود.
لازم به ذکر است که نیمار تابستان گذشته قرارداد خود با بارسلونا را تمدید کرد و رقم فسخ قرارداد او 220 میلیون یورو در سال 2017 است. این رقم تا سال 2021 به 250 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      به ضرر نیمار و چلسی میشه همونطور که روبینیو که برزیلی‌ها جانشین پله میدونستنش و بعد از سالها خداحافظی پله شماره ۱۰ رو به کسی ندادن جز اون، ولی وقتی از رئال جدا شد رفت منچسترسیتی چندبار شدید مصدوم شد و بعد از افت شدید رفت لیگ چین
      لیگ برتر انگلیس بازی‌ها کاملا فیزیکی و سرعتی و درگیرانه هست بالعکس لالیگای اسپانیا که بازی تکنیکی و فنی جریان داره و فانتزی‌بازهایی مثل مسی و نیمار و روبینیو و رونالدو رونالدینیو توان برخوردهای فیزیکی شدید لیگ انگلیس رو ندارن

    • حسین

      برا بارسا ضرر میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج