۵۰۲۶۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لغو نشست علنی مجلس نمایندگان درباره روسیه

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا نشست علنی اعلام‌شده برای استماع اتهامات مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را لغو کرده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از رویترز، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا نشست علنی اعلام‌شده برای استماع اتهامات مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را لغو کرده است.

دوین نونس رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا ضمن اعلام لغو نشست علنی برای استماع اتهامات مرتبط با دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، تأکید کرد: نشست این کمیته برای شنیدن توضیحات مدیران اف‌بی‌آی و آژانس امنیت ملی آمریکا باید پشت درهای بسته انجام شود.

این تصمیم دوین نونس بلافاصله با انتقاد و مخالفت آدام شیف نماینده ارشد دموکرات این کمیته روبه‌رو شد و وی لغو این نشست را یک اشتباه جدی ارزیابی کرده است.

نونس در جمع خبرنگاران تأکید کرد: این کمیته به‌دنبال اطلاعات بیشتری است... که این اطلاعات را تنها می توان در نشست پشت درهای بسته کسب کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این نشست روز سه‌شنبه با حضور جیمز کومی مدیر اف‌بی‌آی و مایکل راجرز مدیر آژانس امنیت ملی برگزار شود.

آدام شیف نیز ضمن مخالفت با لغو این نشست تأکید کرد: به‌نظر ما لغو این نشست به‌نفع منافع عمومی نیست و در برابر آن مقاومت خواهیم کرد. ما به‌طور قاطع با لغو نشست استماع مخالفت می‌کنیم.

در حالی که اتهامات زیادی درباره روابط احتمالی کمپین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و روسیه مطرح شده و ظاهراً مسکو قصد دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به‌نفع ترامپ را داشته است، جیمز کومی دوشنبه تأیید کرد که تحقیقات در این خصوص انجام می‌شود.

کومی و مایک راجرز مدیر آژانس اطلاعات ملی آمریکا این مسئله را روشن کرده‌اند که تحقیقات آنها درباره دخالت احتمالی روسیه در انتخابات نوامبر آمریکا ممکن است ماه ها به طول انجامد.

رئیس اف‌بی‌آی که در نشست کمیته اطلاعات کنگره آمریکا شرکت کرده بود، علناً ادعای ترامپ درباره شنود مکالمات تلفنی‌اش توسط دولت اوباما را زیر سؤال برده است.

وی حاضر نشد تا از ادعای قبلی خود در این خصوص عقب‌نشینی کند که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نمی‌خواسته هیلاری کلینتون رئیس جمهور آمریکا شود و دوست داشته است تا ترامپ در انتخابات به پیروزی برسد.

کومی نیز تأیید کرد که اف‌بی‌آی از جولای تاکنون درباره تلاش‌های احتمالی روسیه برای دخالت در انتخابات، تحقیق کرده است. وی افزود: دولت روسیه قصد ضربه زدن به کمپین کلینتون و کمک به ترامپ را داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج