۵۰۲۶۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ایران تیم چندملیتی قطر را حسابگرانه شكست داد

یک كارشناس فوتبال، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر را حسابگرانه توصیف كرد.

خبرگزاری ایسنا: یک كارشناس فوتبال، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر را حسابگرانه توصیف كرد.

عباس رضوی درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران بر قطر اظهار كرد: بازیكنان تیم چند ملیتی قطر هنگام اجرای سرود ملی این كشور، نشان دادند که از ملیت این کشور فقط نامی در پاسپورتی قطری دارند و تلاش مضاعفشان برای پیروزی فقط بخاطر دلارهای وعده داده شده بود و بس.

او ادامه داد: در این بازی دیدیم که بارها خطاهای بارز قطری‌ها عمدا به قصد آسیب‌زدن و از بازی خارج کردن بازیکنان ایران بود که گاهی از چشم داور هم پوشیده می‌ماند. واجد محمد کاپیتان تیم قطری الگوئی در این زمینه بود.

سرمربی پیشین استقلال همچنین گفت: تیم ایران با آرایشی دفاعی و حساب‌شده هرگز شانسی جدی برای تیم قطر باقی نگذاشت. ایران در نیمه اول با ضد حمله می‌توانست به گل‌های بیشتری هم دست یابد. ایران با تمرکز دفاعی در منطقه یک سوم دفاعی شرایط را برای حفظ توپ بیشتر و بهتر مشكل کرده بود. دگرگونی فراوان در شکل تیمی هرگز دغدغه‌ای از ناهماهنگی در تیم نداشت و این نشانی از نظم تاکتیکی و مدیریت تیمی بود.

رضوی افزود: تیم ایران با آرایش ۴-۲-۳-۱ بازی را آغاز کرد ولی عملا دیدیم عزت‌اللهی با وظیفه دفاعی بیشتر در تمرکز دفاعی و حاج صفی با نقشی حمایتی در تهاجم، تمایل بیشتری به جناح چپ داشت . شاید به همین خاطر در نیمه اول جناح چپ قطر در تهاجم بیشتر موفق بود. هافبک دفاعی تیم قطر با نزدیکی به سردار آزمون مانع تشکیل مثلث حرکتی کناره‌های ما شده بود.

او ادامه داد: دیده شد که چندین‌بار سردار آزمون برای رهایی از این یارگیری نزدیک اقدام به جابجایی پست بازی خود كرد ولی چون این جابجایی بدون جایگزین بود فضای ایجاد شده مورد استفاده قرار نگرفت. شاید فاصله بازی و وظایف تهاجمی با تعداد مشخص این مورد حرکتی را بدون اثر کرده بود. گل طارمی که با حرکت او از سمت راست به میانه زمین و در منطقه جریمه به زیبایی زده شد شاید این فکر را مطرح سازد که حضور طارمی در پیشانی تیم موثرتر باشد. شاید حضور طارمی در کناره‌های زمین و داشتن وظایف بیشتر دفاعی، شانس گل زدن این گلزن لیگ را در تیم ملی کاهش دهد.

رضوی در ادامه گفت: خط دفاعی ایران در بازی با قطر موفق بود و عزت‌اللهی در این استحکام دفاعی بسیار موثر بود. بیشتر کرنرها پاس داده می‌شد در حالی که شاید با ارسال مستقیم این کرنرها با وجود سردار آزمون و طارمی و انصاری فرد می‌توانست موثرتر باشد.

او افزود: دروازه‌بان ایران در جاگیری و خروج از دروازه بسیار خوب عمل کرد و بالاخره تیم ایران با یک بازی حساب‌شده و درست به پیروزی رسید. انتظار بیشتر ما از تیم ملی ایران برای اجرای کار گروهی بهتر و هماهنگ‌تر نیاز به حمایت و تدارک بسیار بیشتر تیم ملی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج