۵۰۲۶۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کریستن ویگ در فیلم جدید ریچارد لینکلیتر

کریستن ویگ بازیگر امریکایی در حال مذاکره برای بازی در «کجا رفتی برنادت؟» فیلم جدید ریچارد لینکلیتر است تا در آن با کیت بلانشت همبازی شود.

آی سینما: کریستن ویگ بازیگر امریکایی در حال مذاکره برای بازی در «کجا رفتی برنادت؟» فیلم جدید ریچارد لینکلیتر است تا در آن با کیت بلانشت همبازی شود. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته ماریا سمپل ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد.

داستان درباره زنی به نام برنادت فاکس (با بازی بلانشت) است که معمار بوده و سپس منزوی شده و قبل از سفر خانوادگی به قطب جنوب ناپدید می‌شود. دختر پانزده ساله او که بی نام دارد، داستان را روایت می‌کند و همراه با همسر برنادت به جست‌وجو او می‌رود. ویگ احتمالا نقش آدری را بازی خواهد کرد؛ یک همسایه و مادر سختگیر که برنادت را آزار می‌دهد.

کریستن ویگ در فیلم جدید ریچارد لینکلیتر

آخرین نسخه فیلمنامه اقتباسی را خالی گنت پالمو و وینسنت پالمو جونیور همراه با لینکلیتر نوشته‌اند. نسخه قبلی فیلمنامه را اسکات نوستاتر و مایکل وبر بر اساس رمان موفق سمپل نوشته بودند. کمپانی «کالر فیس» این فیلم را تهیه خواهد کرد.

لینکلیتر تا به حال 20 فیلم کارگردانی کرده و سال گذشته فیلم کمدی «همه چیزی می‌خواهند!» به نمایش درآمد. جدیدترین فیلم او با نام «آخرین اهتزاز پرچم» با بازی برایان کرنستن، استیو کارل و لارنس فیشبورن در سال 2017 توسط آمازون پخش می‌شود. لینکلیتر دو سال پیش برای فیلم «پسرانگی» نامزد اسکار بهترین کارگردانی شد.

ویگ اخیرا در انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۳» صداپیشگی شخصیت لوسی وایلد را بر عهده داشته و این فیلم تابستان روی پرده می‌رود. او همچنین یکی از بازیگران فیلم «کوچک‌سازی» الکساندر پین خواهد بود و از همه مهم‌تر این که قرار است در کنار جک نیکلسن در نسخه امریکایی فیلم آلمانی موفق «تونی اردمان» مقابل دوربین برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج