۵۰۲۷۴۷
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

ثبت نام مجدد سهام عدالت در نیمه دوم سال ۹۶

جعفر سبحانی مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: در پایان سال ۹۴ مهلت ده ساله سهام عدالت به پایان رسید و ما سود سال ۹۴ را در سال ۹۵ خواهیم پرداخت و با احتساب سال ۹۴ در مجموع ۵۳۲ هزار تومان برای هر مشمول در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایلنا: جعفر سبحانی مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: در پایان سال ۹۴ مهلت ده ساله سهام عدالت به پایان رسید و ما سود سال ۹۴ را در سال ۹۵ خواهیم پرداخت و با احتساب سال ۹۴ در مجموع ۵۳۲ هزار تومان برای هر مشمول در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سود سال ۹۵ مشمولین به خزانه واریز نخواهد شد و متعلق به خود مشمولین است اما روند آن به این صورت است که اگر سود سال ۹۵ رابرای مشمولین واریز کنیم، باید صبر کنیم تا تیر ماه ۹۶ تا ۶۰ شرکت مجمامع شان برگزار شود و سود و زیان شرکتها مشخص شود، البته چندماهی شرکتها فرصت دارند تا این سود را به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز کنند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود از نیمه دوم سال ۹۶ شرایط به گونه‌ای فراهم خواهد شد که ما سود سال ۹۵ را در نیمه دوم سال ۹۶ به حساب مشمولین و افرادی که سهامدار سهام عدالت هستند واریز کنیم اما مسلما سودها متفاوت است.

سبحانی گفت: ۶ دهک جامعه و ۱۸ گونه شغلی مشمول سهام عدالت می شوند و هر فردی که به هر دلیلی ثبت‌نام نکرده است و جامانده در نیمه دوم سال ۹۶ (شهریور ماه) با اعلام سازمان خصوصی سازی می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپهدار حیدری هشت نقره پست خوان حدود نودهزار تومان گرفتند

      وسپس یک شماره روی کاغذ پیگیری داند حالا هرجه پیگری میکنم مگر ثبت نامذنکردی

    • سپهدار حیدری

      اگر دولت ما از اقای احمدی نزاد تا کنون امار صحیع کشور را بگیرند مطمعنم از هرکاری برمیایند اگرچه نتوانستید از بیگانگان یاری بگیرید

    • بدون نام

      ای بابا من دوبار ثبت نام کردم الان میگن ثبت نام نکردی ای دروغگو مشخص نیست اسم که سهل است آدم میترسه فردا بگن بیا اقساط شرکتی که سهام داری رو بده ۰میگن آش نخورده ودهن سوخته

    • خاسر

      قبلی راکه زائدین بزرگ کنید.

    • بدون نام

      کدوم سهام عدالت؟؟ 6سال پیش سهام نوشتن الانم مینویسند! با اون قبلی چه گلی به. سر مردم زدند، که تازه ثبت نام هم میکنند، باز این انتخابات دولت مردان و به جنبو جوش واداشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج