۵۰۲۸۸۲
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

دستگیری عامل تیراندازی به محیط بانان در نکا

فرمانده انتظامی نکا از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به محیط بانان در مناطق جنگلی این شهرستان عصر روز گذشته در کمتر از دو ساعت در یک عملیات پلیسی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی نکا از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به محیط بانان در مناطق جنگلی این شهرستان عصر روز گذشته در کمتر از دو ساعت در یک عملیات پلیسی خبر داد.

هادی نصیری اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان مبنی بر تیراندازی و مصدومیت شدید دو محیط بان در مناطق جنگلی هزار جریب موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی پی رجه این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، دو محیط بان اداره محیط زیست شهرستان در هنگام انجام وظیفه در مناطق جنگلی از سوی یک شکارچی غیرمجاز با سلاح شکاری مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفتند که با حضور عوامل اورژانس و همکاری ماموران انتظامی به سرعت به مرکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی نکا خاطرنشان کرد: با وقوع این حادثه تیم ویژه شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی تشکیل و موضوع در دستور کار ویژه ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

نصیری با اشاره به هماهنگی قضائی و اجرای طرح های ویژه انتظامی و امنیتی در سطح منطقه و کنترل مبادی ورودی و خروجی منطقه و اجرای طرح مهار از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با سه سرنشین خبر داد و افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی یک قبضه اسلحه شکاری را کشف و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا،افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ابتدا منکر هرگونه اقدام به تیراندازی به سوی محیط بانان شدند که با توجه به شواهد موجود سرانجام یکی از متهمان لب به اعتراف گشود و به کار خود اقرار کرد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نباشید دلاورمردان و ایثارگران نیروی انتظامی خداقوت درودبر شما خبرراقبلاشنیده بودم ودعاکردم که هرچه زودترشناسائی ودستگیرشوند که باتلاش بی وقفه نیروی انتظامی خداراشکردستگیرشده اند وبسزای اعمال کثیفشان خواهند رسید ،نیروی انتظامی تشکر،تشکر

    • مخمد سلطان

      حداقل مجازات قطع دست باید باشه چون اینها آدم بشو نیستند! د

    • بدون نام

      فدایی داری داداش نیروی انتظامی. شبر مادرتان حلالتان باد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج