۵۰۲۸۸۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امدادرسانی به ۲۵۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک

معاون عملیات امداد و نجات با اعلام اینکه ۱۹ استان کشور از سوم تا چهارم فروردین درگیر برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی بوده است، اعلام کرد: امدادگران هلال‌احمر در این مدت شبانه‌روز به بیش از ۲۵۰۰ تن از هموطنان خدمات امدادی لازم را ارائه کرده و در این زمینه ۲۴۵ تن از متاثران از خدمات اسکان اضطراری بهره برده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: معاون عملیات امداد و نجات با اعلام اینکه ۱۹ استان کشور از سوم تا چهارم فروردین درگیر برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی بوده است، اعلام کرد: امدادگران هلال‌احمر در این مدت شبانه‌روز به بیش از ۲۵۰۰ تن از هموطنان خدمات امدادی لازم را ارائه کرده و در این زمینه ۲۴۵ تن از متاثران از خدمات اسکان اضطراری بهره برده‌اند.

شاهین فتحی با ارائه گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در کشور از سوم تا چهارم فروردین ۹۶، گفت: در این مدت هشت استان ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان متاثر از سیل و آبگرفتگی و ١١ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، گیلان، لرستان و مازندران متاثر از برف و کولاک بوده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی در ١٢ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان‌های درگیر سیل و ابگرفتگی، عنوان کرد: بر این اساس ٢٠٤ تن از متاثران خدمات امدادی لازم را دریافت کرده و ۲۶ متاثر از سیل نیز اسکان اضطراری داده شدند.

فتحی با اشاره به نجات ١٣ متاثر از سیل و آبگرفتگی، گفت: ۳۳ تیم امدادی خدمات لازم را به هموطنان ارائه کرده و امدادگران در استان‌های درگیر سیل ۱۸ دستگاه خودرو را از مسیر سیلاب رهاسازی کرده و ۶۰ تخته پتو میان متاثران توزیع کرده‌اند.

وی همچنین به بکارگیری ۴۵ تیم عملیاتی برای ارائه خدمات امدادی لازم به هموطنان در برف و کولاک سوم تا چهارم فروردین در کشور اشاره و اظهار کرد: در این زمینه نیز ۲۳۴۰ تن از هموطنان در ۲۰ محور استان‌های درگیر برف و کولاک خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اسکان اضطراری ٢١٩ تن از متاثران برف و کولاک، گفت: عملیات رهاسازی ۳۷۰ دستگاه خودرو از برف به همت امدادگران در کشور انجام شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، وی به وقوع طوفان امروز (۵ فروردین) در بوشهر اشاره و تصریح کرد: در این زمینه نیز خدمات امدادی لازم و اسکان اضطراری به یک‌هزار و ۳۷۵ متاثر در سه شهر دیلم، گناوه و دشتستان با همت ٧ تیم امدادی ارائه و ۲۰۰ تخته پتو میان متاثران توزیع شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج