جاباما
۵۰۲۹۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ثبت نام ۱۷۱۵ نفر برای انتخابات شورای شهر تهران

استاندار تهران با اشاره به آمار متاقضیان انتخابات شورای شهر تهران ری و تجریش اظهار کرد: تاکنون ۱۷۱۵ نفر برای این انتخابات داوطلب شده اند.

خبرگزاری ایسنا: استاندار تهران با اشاره به آمار متاقضیان انتخابات شورای شهر تهران ری و تجریش اظهار کرد: تاکنون ۱۷۱۵ نفر برای این انتخابات داوطلب شده اند.

سید حسین هاشمی استاندار تهران در جریان بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه نقش آفرینی مردم در اداره کشور یکی از خصلت های ویژه مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: امیدواریم مردم ما همانگونه که تاکنون در تمام صحنه‌ها حضور پرشور داشته اند، در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نیز حضوری جدی از خود نشان دهند.

وی در ادامه درباره احتمال تمدید مهلت ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: درباره تمدید ساعت ثبت نام طی امروز و فردا اعلام ستاد انتخابات در دستورکار استانداری و فرمانداری تهران است. با توجه به استقبال زیاد داوطلبین، تکمیل مراحل ثبت نام تا هرساعت که به طول بینجامد در فرمانداری انجام می شود اما درب های فرمانداری تا ساعت ۱۶ امروزباز است.

هاشمی در ادامه به ارائه آخرین گزارش از تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران پرداخت و گفت: تاکنون ۶ هزارو ۴۰۰ هفتاد و سه نفر در کل استان تهران ثبت نام کرده اند که از این بین ۳۷۵۱ نفر داوطلب شوراهای شهر و ۲۷۲۲ نفر نیز داوطلب شوراهای روستایی هستند. تعداد ۷۳۴ نفر از مجموع ثبت نام کنندگان زنان و ۵۷۳۹ نفر را مردان تشکیل می دهند.

استاندار تهران با اشاره به تمایل مردم تهران برای ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر گفت: تاکنون ۱۷۱۵ نفر برای انتخابات شورای شهر در حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش ثبت نام کرده اند که این تعداد نشان دهنده علاقه زیاد مردم برای حضور در آینده مدیریت شهر تهران است.

استاندار تهران همچنین با تاکید بر اینکه حضور چهره های مشهور و شاخص عرصه های مختلف در انتخابات شوراهای شهر نقش بسیاری درجلب مشارکت مردمی دارد، درباره حضور فرزندان مسئولین و آقازاده ها در انتخابات شوراهای شهر گفت: انتخابات آزاد است و هرکسی که شرایط حضور را دارد می تواند داوطلب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج