۵۰۲۹۵۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مه‌گرفتگی در محورهای خراسان رضوی ادامه دارد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از مه‌گرفتگی در آزادراه باغچه- مشهد و تعدادی از محورهای دیگر استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از مه‌گرفتگی در آزادراه باغچه- مشهد و تعدادی از محورهای دیگر استان خبر داد.

ابوالفضل حسینی اظهار کرد: در آزادراه باغچه- مشهد، محورهای باغچه- نیشابور، باغچه- تربت حیدریه، فریمان- مشهد و محدوده سنگ بست، قوچان- درگز و گردنه تیوان و کبکان در این محور، مشهد- کلات و گردنه گوجگی در این مسیر و تربت‌جام و گردنه کله‌مل در این محور، مه‌گرفتگی گزارش شده است.

وی از بارش برف خفیف در جاده درگز و گردنه تیوان در این مسیر و محورهای شهرستان جغتای خبر داد و افزود: بارش باران نیز در مسیرهای شهرستان‌های رشتخوار، سبزوار، خواف، نیشابور، بردسکن و تربت‌جام گزارش شده است.

حسیتی یادآور شد: باتوجه به اطلاعیه هواشناسی در فاصله زمانی شنبه تا دوشنبه احتمال آب‌گرفتگی و سیلابی شدن مسیرها وجود دارد لذا کلیه اکیپ‌های راهداری در آماده باش کامل هستند.

وی گفت: کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است و سامانه ۱۴۱ سامانه‌ای فعال، به‌روز و آماده برای اطلاع‌رسانی به کلیه کسانی است که قصد تردد دارند، مسافران می‎توانند مسیرهای شلوغ و فاصله بین شهرها را نیز از این سامانه استعلام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج