۵۰۳۰۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۱/۰۶

فال روزانه 1396/01/06
فال روزانه یکشنبه 6 فروردین 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۶ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال تولدتان فرصتی فوق العاده برای بازگرداندن اندامتان به شکل مورد علاقه تان خواهد بود. شاید بخواهید رژیم غذایی جدیدی را آغاز کنید و یا شروع به ورزش یا پیاده روی کنید، آنچه اهمیت دارد این است که اراده کنید و تصمیم بگیرید و البته که داشتن فعالیت فیزیکی اهمیت بسیار زیادی دارد. شاید در ابتدای راه کمی اذیت شوید، اما خیلی زود به این برنامه جدید زندگیتان عادت خواهید کرد. این کار باعث خواهد شد که نظم و انضباط بیشتری وارد زندگیتان شود و این دقیقا همان چیزی است که برای پیشرفت در زندگی شخصی و حرفه ایتان به آن نیاز دارید. امسال سالی بسیار خوب برای پرداختن به روابطتان خواهد بود. روابط حرفه ای، خانوادگی، دوستانه و عاشقانه همگی می توانند به خوبی و با موفقیت پیش بروند و اگر مشکلات و گره هایی در برخی از آنها وجود داشته باشند با کمی تلاش و همفکری خواهید توانست آنها را از میان بردارید.

فال روزانه 1396/01/06
امروز درگیری های ذهنی در رابطه با مسائل مادی شما را به خود مشغول کرده اند، اما این دغدغه های شما لزوما به این دلیل نیستند که در حال حاضر ار لحاظ اقتصادی در وضعیت بحرانی قرار دارید. این احتمال وجود دارد که فرصت هایی تازه در رابطه با آینده اقتصادیتان در برابر شما قرار گرفته باشند که تا کنون برایتان پیش نیامده بوده اند و نمی دانید در مورد آنها چکار باید بکنید. امروز در این مورد هیچ تصمیمی نگیرید و چند روزی را صرف کسب اطلاعات لازم در این رابطه کرده و در صورت لزوم با اشخاصی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید تا پس از به دست آوردن شناخت و آگاهی کافی در این زمینه تصمیم گیری کنید.
فال روزانه 1396/01/06

رابطه ای که به تازگی شروع کرده اید امروز شما را بر سر یک دو راهی قرار داده است. چه رابطه مورد بحث کاری باشد، چه دوستانه و یا عاشقانه، امروز ذهن شما درگیر احساسی است که نسبت به این رابطه دارید و نمی دانید که دلتان می خواهد به کدام سو پیش برود.امروز روز زیاد خوبی برای فکر کردن به این موضوع نیست زیرا به احتمال زیاد نخواهید توانست به نتیجه درستی در این رابطه برسید و بعدا ممکن است دچار پشیمانی شده و خودتان را سرزنش کنید، پس فعلا دست نگه داشته و تا زمانی که شناخت بهتری نسبت به این شخص پیدا نکرده اید در این مورد تصمیم گیری نکنید؛ بعدا خواهید توانست این کار را با اطمینان خاطر انجام دهید.

فال روزانه 1396/01/06
امروز شاید زیاد سرحال نباشید و احساس خستگی و بی حوصلگی کنید. شاید سفر خسته تان کرده باشد و یا از مهمانی رفتن های پشت سر هم کمی دلزده شده باشید. سعی کنید امروز برای انجام یک کار متفاوت همراه با کسانی که از بودن در کنار آنها لذت می برید برنامه ریزی کنید و یا اگر می بینید حال و حوصله بودن در کنار بقیه را ندارید امروز را در خانه و با کتاب مورد علاقه و فنجان چای خود خلوت کنید. البته اگر بخواهید کارهایتان را انجام دهید هم کارهای بسیاری در انتظارتان هستند که باید پیش از به پایان رسیدن تعطیلات تکمیل شوند و پشت گوش انداختن آنها هیچ سودی برایتان نخواهد داشت.
فال روزانه 1396/01/06

موفقیت هایی که این اواخر کسب کرده اید باعث شده اند احساس کنید که برای حفظ این روند تحت فشار قرار دارید و باید به همین منوال پیش بروید. شما مجبور هستید که در مورد فعالیت هایی که خارج از فضای خانه و خانواده دارید و همچنین در مورد مسائل کاریتان تصمیم هایی بگیرید و برخی از آنها را به نفع بعضی دیگر کنار بگذارید. قطعا کارهای زیادی هستند که شما از انجام آنها لذت می برید و تصمیم گیری در مورد حذف برخی از آنها ممکن است برایتان دشوار باشد. بهتر است حداقل امروز را به خودتان وقت داده و در این زمینه زیاد عجله نکنید. چند روز دیگر ذهنتان برای تصمیم گیری به اندازه کافی باز خواهد شد.

فال روزانه 1396/01/06
امروز به صورت غیر منتظره ای تماس و یا پیامی از یکی از اقوام یا دوستان خود دریافت خواهید کرد که می خواهد به دیدن شما بیاید. شاید شما کارها و برنامه های دیگری برای انجام دان داشته باشید و ندانید چطور باید خودتان را از این وضعیت نجات دهید. اولویت های خود را در نظرگرفته و بر اساس آنها تصمیم گیری کنید. اگر کارهایی که می خواهید انجام دهید خیلی ضروری نیستند و این شخص هم برایتان مهم است شاید بهتر باشد سایر برنامه هایتان را برای وقت دیگری گذاشته و از مصاحبت این شخص لذت ببرید. این فرصت ها برای حفظ دوستی ها و روابط را نباید به سادگی از دست داد.
فال روزانه 1396/01/06
شما قصد دارید چند روز باقی مانده از تعطیلات را به سفر بروید، اما هنوز موفق نشده اید تصمیم خود را در رابطه با این سفر قطعی کنید. چند گزینه مختلف در نظر دارید و همه آنها هم خیلی جذاب و هیجان انگیز به نظر می رسند. قطعا نخواهید توانست به همه این مقاصد سفر کنید، پس اگر خودتان نمی توانید تصمیم بگیرید از همسفرهایتان بخواهید در این مورد با شما همفکری کنند. اگر باید در رابطه با تحصیلات خود نیز تصمیم گیری کنید امروز با این همه سردرگمی روز خوبی برای این کار نخواهد بود. چند روزی دست نگه داشته و با دقت به انتخاب هایتان فکر کنید و سپس در این رابطه تصمیم خود را بگیرید.

فال روزانه 1396/01/06
فرصت هایی برای به دست آوردن درآمد بیشتر و یا سرمایه گذاری های جدید در اختیار شما قرار گرفته اند و ذهنتان درگیر این موضوع شده است که کدام یک از این گزینه هایی که پیش رویتان قرار دارند بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود. راه های مختلفی برای به دست آوردن اطلاعات لازم در این مورد وجود دارند که تکنولوژی یکی از دم دست ترین های آنهاست، اما اکنون زمان خوبی برای گرفتن تصمیم های مهم به نظر نمی رسد زیرا همه گزینه ها به نظرتان جالب و هیجان انگیز هستند. شاید بتوانید از یک شخص متخصص در این زمینه تقاضای کمک و مشاوره کنید، اما در نهایت بهتر است حداقل امروز را دست نگه دارید.
فال روزانه 1396/01/06
وضعیت شما ناگهان شبیه به شخصی شده است که به یک چهارراه رسیده و نمی داند کدام راه را باید در پیش بگیرد. گزینه های بسیاری به یک باره در برابر شما قرار گرفته اند و شما نمی توانید تصمیم بگیرید که از میان آنها کدام یک برای شما بهتر است و کدام را باید فراموش کنید. این گزینه ها خیلی وسوسه انگیز به نظر می رسند اما امروز روز چندان خوبی برای گرفتن تصمیم اصلیتان به نظر نمی رسد. سردرگمی و تردید در وجود شما به بیشترین حد ممکن رسیده است، فردا روز بهتری برای فکر کردن به این موضوع خواهد بود. امروز عصر با عشقتان قرار گذاشته و به یک پیاده روی طولانی مدت در هوای زیبای بهاری بروید تا ذهنتان آرام شود.

فال روزانه 1396/01/06
به نظر می رسد که نظرهای دیگران در مورد شما در حال تغییر هستند و شما نمی دانید این تغییر نگرش ناگهانی چه معنایی می تواند داشته باشد. واقعیت این است که شما دارید تغییر می کنید و بعضی از دوستان و اطرافیانتان این تغییرات و شمای جدید را دوست دارند و برخی دیگر زیاد بابت آنها خوشحال نیستند. شما نمی توانید جلوی انچه دارد اتفاق می افتد را بگیرید. بهتر است سعی هم نکنید جلوی آن را بگیرید، زیرا در دراز مدت اثرات مثبتی روی شما و زندگیتان خواهد گذاشت. شاید در حال حاضر این وضعیت برایتان دشوار باشد، اما به کمک آنهایی که به شما نزدیک هستند از پس آن برخواهید آمد.
فال روزانه 1396/01/06
امروز فرصت های مختلف و غیر منتظره ای به یک باره سر راهتان قرار گرفته اند و شما نسبت به آنها دچار سردرگمی شده و نمی دانید کدام راه را باید در پیش بگیرید. شاید تصمیم هایی در این مورد هم بگیرید، اما در واقع خودتان هم هنوز به طور قطعی از درستی انتخاب خود مطمئن نیستید. زیاد در این رابطه عجله به خرج ندهید. شما مجبور نیستید همین امروز تصمیم قطعی خود را در این رابطه بگیرید. چند روزی دست نگه دارید و در این بازه زمانی انتخاب هایتان فکر کنید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید. حالا که زمان دید و بازدید با دوستان و آشنایان است سعی کنید دوستی که مدت هاست از او بی خبر بوده اید را از قلم نیندازید.
فال روزانه 1396/01/06
امروز ذهنتان درگیر یک تصمیم گیری خیلی مهم در رابطه با وضعیت کاریتان است. شاید حتی به فکر تغییر حرفه تان برای پیشرفت بیشتر در زمینه کاریتان افتاده باشید، اما از طرفی هم نمی توانید در مورد گزینه های مختلفی که پیش رو دارید تصمیم بگیرید و درگیر انتخاب بهترین از میان آنها باشد. در حال حاضر اطلاعات و اظهار نظرهایی که از طرف اعضای خانواده دریافت می کنید کمک زیادی به شما نخواهند کرد. چند روزی دست نگه داشته و بعد از آن به طور جدی به این موضوع فکر کنید؛ تا آن زما قدرت تصمیم گیریتان نیز به حالت عادی باز خواهد گشت. از روزهای ابتدایی فصل بهار بیشترین بهره ممکن را ببرید و تا می توانید وقتتان را در دامان طبیعت بگذرانید.

فال روزانه 1396/01/06
موضوع مهمی که احتمال دارد در رابطه با مسائل مطالعاتی و تحقیقاتی شما باشد ذهنتان را به شدت به خود مشغول کرده است و هر چه بیشتر در مورد آن مطالعه می کنید نتایج ضد و نقیضی که به دست می آورید گیج کننده تر می شوند. همچنین ممکن است که یک نفر شروع به غیبت کردن در مورد عده ای کند و گفته هایش کمی عجیب به نظرتان برسند. امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید هر چیزی که می بینید یا می شنوید را باور کنید. سعی کنید پرداختن به مسائل این چنینی را به چند روز بعد موکول کنید تا آمادگی لازم برای فکر کردن در مورد آنها و تجزیه و تحلیل خوانده ها و شنیده هایتان را داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج