۵۰۳۰۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

داوطلب ۱۰۱ ساله سردشتی در انتخابات شورا

&#۰۳۹;عثمان شریفی&#۰۳۹;، داوطلب ۱۰۱ ساله سردشتی در پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی روستای &#۰۳۹;سارتکه&#۰۳۹; این شهرستان ثبت نام کرد.

ایرنا: 'عثمان شریفی'، داوطلب ۱۰۱ ساله سردشتی در پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی روستای 'سارتکه' این شهرستان ثبت نام کرد.

این داوطلب انتخابات متولد 1295 شمسی و اهل روستای 'سارتکه' بخش مرکزی شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی است که روز /شنبه/ با حضور در بخشداری مرکزی این شهرستان، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرد.

'عثمان شریفی' مشهور به 'حاج عثمان حاجی علی سارتکه' پس از ثبت نام به خبرنگار ایرنا گفت: من در روستای محروم و مرزی سارتکه ساکن هستم و کمبودهای روستا به طور کامل برای من ملموس است.

داوطلب 101 ساله سردشتی در انتخابات شورا

وی افزود: شورا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می تواند در انعکاس مشکلات و رفع محرومیت ها نقش بسزایی داشته و راه گشا باشد.

شریفی شرکت در انتخابات را وظیفه ذاتی و انسانی خود دانست و ابراز امیدواری کرد تا با شرکت در انتخابات شورا دین خود را نسبت به اهالی روستای سارتکه ادا کند.

وی که 6 فرزند و 17 نوه دارد، با اشاره به اینکه سواد خواندن و نوشتن دارد، اظهار کرد: سه دوره متوالی در شورای اسلامی روستا عضویت داشته ام و به کار کشاورزی مشغول هستم.

وی آسفالت نشدن جادە ۴۰۰ متری روستای سارتکە، نبود دیوار ساحلی به طول ۲۰۰ متر، اجرا نشدن طرح هادی روستایی با وجود آماده بودن طرح آن، نبود شبکه گازرسانی، نداشتن ساختمان دهیاری، نبود خانه بهداشت، کمبود آب، مشکلات مسکن و فرسوده بودن خانه های روستایی و نبود مکانی برای دفع پسماند را از جمله مشکلات و کمبودهای روستای سارتکه عنوان کرد.

نژاد جهانی، فرماندار سردشت نیز با استقبال از ثبت نام عثمان شریفی گفت: حضور وی در انتخابات بیانگر حس وظیفه شناسی و شور و نشاط مردم برای مشارکت و شرکت گسترده در انتخابات است.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی از ۳۰ اسفند ۹۵ آغاز شده است و تا فردا /یکشنبه/ ادامه دارد؛ بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات آذربایجان غربی، ثبت نام در پنجم و ششم فروردین تا ساعت ۲۴ انجام می شود.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت امسال و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

روستای سارتکه از توابع بخش مرکزی سردشت دارای ۳۴ خانوار با جمعیت ۱۴۱ نفر در ۳۰ کیلومتری سردشت واقع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج