۵۰۳۱۰۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اولین جمعه ۹۶ برای گیشه سینما خوش‌یمن بود

۹۰۰ میلیون درآمد برای چهار فیلم در یک روز

فیلم‌های اکران نوروزی در اولین جمعه سال ۹۶ به فروش قابل قبولی دست یافتند.

آی سینما: فیلم‌های اکران نوروزی در اولین جمعه سال ۹۶ به فروش قابل قبولی دست یافتند. فیلم‌های «گشت ۲»، «خوب، بد، جلف» و «ماجرای نیمروز» سه فیلمی بودند که شب گذشته در مقایسه با سایر فیلم‌ها به فروش بیشتری دست یافتند و توانستند به گیشه سینما در اکران نوروز ۹۶ رونق دهند.

ماجرای نیمروز

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز»‌به کارگردانی محمد حسین مهدویان که در جشنواره سال گذشته توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از آن خود کند بعد از گذشت ده روز از آغاز نمایش خود توانسته ۸۵۴ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کند. به گفته فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش،«سیمای مهر»، این فیلم تنها در شب گذشته به فروش ۱۵۴ میلیون تومان دست یافته است. در این فیلم سینمایی که تهیه کنندگی آن بر عهده سید محمود رضوی است، احمد مهرانفر، مهرداد صدیقیان، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، لیندا کیانی، جواد عزتی و مهدی پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند. «ماجرای نیمروز» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، ۴ سیمرغ بلورین را دریافت کرد.

«گشت2»

فیلم سینمایی «گشت۲» جدیدترین ساخته سعید سهیلی که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، به نمایش درآمد از ۲۵ اسفندماه در سینماهای کشور اکران شد. در این فیلم کمدی، حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی، نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. «گشت ۲» که با آغاز سال جدید به فروش چشمگیری دست یافته است، بنا به گفته احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم، تا پایان شب گذشته توانسته دومیلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کند که سهم سینماهای شهرستان از این مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان بوده است. این فیلم سینمایی شب گذشته در سینماهای تهران ۲۷۰ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان هم به فروش ۱۳۰ میلیون تومانی دست رسید.

سه بیگانه

فیلم سینمایی «سه بیگانه» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی مسعود ردایی با بازی امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی، لیلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قریشی و حمید لولایی از ۱۸ اسفندماه اکران خود در سینماهای کشور را آغاز کرد. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش کل «سه بیگانه» را ۶۵۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم سینمایی روز گذشته ۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

خوب، بد، جلف

اولین ساخته سینمایی پیمان قاسم خانی پس از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم سینمایی حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حسین پاکدل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، نسیم ادبی و... به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم سینمایی تا به امروز ۷ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرده که سهم سینماهای تهران از این رقم ۴ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان بوده است. «خوب، بد، جلف» روز گذشته ۲۰۰ میلیون تومان در تهران و ۱۰۰ میلیون تومان هم در سینماهای شهرستان فروش کرد.

آباجان و یک روز بخصوص

مسئولین «فیلمیران» که برای نوروز امسال، دو فیلم «آباجان» و «یک روز بخصوص» را به نمایش درآورده‌اند، از ارائه آمار فروش این دو فیلم سینمایی خودداری کردند. اما بنا بر اعلام سایت سینما تیکت، «آباجان» تا روز گذشته ۱۶۳ میلیون تومان و «یک روز بخصوص» هم ۱۳۲ میلیون تومان درآمد کسب کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج