۵۰۳۲۴۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آمار تماس با سامانه ۱۹۰ در ایام نوروز

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی ۱۹۰ جهت دریافت مشکلات اورژانسی، بهداشتی، درمانی و دارویی هموطنان در سراسر کشور، گفت:از ۲۶ اسفندماه تا کنون ۴۳۸۰ تماس با این سامانه برقرار شده که دسترسی به پزشک متخصص و همچنین برخی اقدامات درمانی، بیشتر تماس‌های مردمی با این سامانه را تشکیل می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی ۱۹۰ جهت دریافت مشکلات اورژانسی، بهداشتی، درمانی و دارویی هموطنان در سراسر کشور، گفت:از ۲۶ اسفندماه تا کنون ۴۳۸۰ تماس با این سامانه برقرار شده که دسترسی به پزشک متخصص و همچنین برخی اقدامات درمانی، بیشتر تماس‌های مردمی با این سامانه را تشکیل می‌دهد.

دکتر میردهقان گفت: از ۲۶ اسفندماه تاکنون بیش از ۴۳۸۰ تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ داشته ایم و خوشبختانه هموطنان از پیگیری های انجام شده راضی هستند.

وی گفت: از این تعداد تماس حاصل شده با سامانه ۱۹۰، ۶۵۶ شکایت در حوزه درمان توسط کارشناسان ثبت شده است و همچنین از کل شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۰، ۵۹۷ مورد قابل پیگیری بوده که همکاران ما در سامانه ۱۹۰ و ستاد درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی مشکلات مطروحه را بررسی و پیگیری کرده‌اند.

به گفته وی، بیشتر تماس‌ها در خصوص دسترسی به پزشک متخصص و برخی اقدامات درمانی بوده که طی پیگیری‌های انجام شده از ستاد هدایت و ارجاع بیماران در دانشگاه‌های علوم پزشکی، اغلب آنها برطرف و اقدامات تشخیصی و درمانی لازم انجام شده است.
میردهقان ضمن تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان و مدیران سامانه ۱۹۰، گفت: ۷۵درصد تماس‌ها از هشت صبح تا هشت شب و مابقی از هشت شب تا هشت صبح بوده است. مدت مکالمات انجام شده ۱۴۷.۵ ساعت بوده و متوسط مدت انتظار تماس گیرندگان شش ثانیه و تکریم هموطنان سرلوحه خدمات ما بوده است.

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت ضمن تشکر از هموطنان گفت: هموطنانی که مشکلات آنها توسط کارشناسان ۱۹۰، ستاد وزارتخانه و دانشگاه مرتفع شده بود، طی ۱۰۴ تماس از پیگیری‌ها و رسیدگی‌ها تقدیر و تشکر کردند؛ البته آنچه که ما و همکاران‌مان انجام می‌دهیم وظیفه ماست و خدمتگزار مردم هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: هموطنان برای طرح مشکلات یا پیشنهادات در خصوص خدمات اورژانس، بهداشتی، درمانی و دارویی در سراسر کشور می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما الان به اورژانس شهرستان ها سر بزنید اصلا پزشک متخصص وجود ندارد و همه مرخصی هستند و بک مشت پرستار و دکتر عمومی تازه کار وجود دارد که با حان مردم بازی می کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج