۵۰۳۳۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اشتیلیکه: در خارج از خانه ضعیف کار کرده ایم

اولی اشتیلیکه، سرمربی تیم ملی کره جنوبی پس از شکست تلخ مقابل چین، تاکید کرد که شاگردانش باید در خارج از خانه بهتر کار کنند و نتیجه بهتری بگیرند.

ورزش سه: روز سه شنبه، کره که در رده چهلم رنکینگ فیفا قرار گرفته، مقابل چین که در رده هشتاد و شش قرار دارد با نتیجه ۱-۰ شکست خورد. در حال حاضر، کره با کسب ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست، در رده دوم گروه قرار گرفته است و ۴ امتیاز با صدرنشین گروه یعنی ایران فاصله دارد. حال اشتیلیکه تاکید کرد که شاگردانش باید در بازی های خارج از خانه نمایش های بهتری داشته باشند.

او گفت:" آمار نشان می‌دهد که خارج از خانه ما خوب کار نمی‌کنیم و نمی‌توان این موضوع را رد کرد. فکر می‌کنم بازیکنان ما وقتی در خارج از خانه بازی می‌کنند، تحت فشار شدیدی قرار می‌گیرند. به تکنیک و فیزیک آنها ربطی ندارد بلکه روحیه آنها مشکل پیدا کرده است.

هیچ راه حلی به جز کسب پیروزی در این رابطه وجود ندارد. دو شکست در مرحله نهایی به هیچ وجه رضایت بخش نیست ولی هنوز بازی های زیادی باقی مانده و به نظرم می‌توانیم شرایط را تغییر بدهیم. فکر می‌کنم به تغییر در تاکتیک‌هایمان نیاز داریم و باید هجومی تر باشیم ولی این بدین معنی نیست که فقط باید به حمله کردن فکر کنیم. باید از مالکیت توپمان بیشترین استفاده را ببریم، موقعیت ایجاد کنیم و از موقعیت ها به بهترین شکل استفاده کنیم."

سونگ هئونگ مین، مهاجم تاتنهام به علت محرومیت در دیدار مقابل چین محروم بود ولی برای تقابل با سوریه آماده خواهد بود. با این حال جی دانگ ون، مهاجم آگزبورگ که در دیدار مقابل چین کارت زرد گرفت، از دیدار مقابل سوریه محروم خواهد بود.

اشتیلیکه در این رابطه گفت:" سون بازیکن بزرگی است ولی بازی‌هایی بود که حتی در حضور او هم دچار مشکل شدیم. خیلی خوب است که او دوباره می‌تواند بازی کند ولی اگر توپ به او نرسد، بازگشتش بی معنی است. وقتی حمله می‌کنیم، باید مثل یک تیم فکر کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج