۵۰۳۴۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

معاون سابق وزیر ورزش و جوانان:

شهرداری تهران نیاز به اصلاحات زیادی دارد

معاون سابق وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه آدم اجرایی بوده و در دولت‌های مختلفی کار کرده است، گفت: شهرداری تهران نیاز به اصلاحاتی در حوزه‌های مختلف دارد.

ایلنا: معاون سابق وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه آدم اجرایی بوده و در دولت‌های مختلفی کار کرده است، گفت: شهرداری تهران نیاز به اصلاحاتی در حوزه‌های مختلف دارد.

سیدمناف هاشمی در نشست خبری پس از نام‌نویسی در انتخابات شوراهای شهر و روستا، ضمن تشکر از خبرنگاران برای پوشش این رویداد سیاسی اجتماعی، به بیان توضیحاتی درباره سوابق خود در وزارت کشور و شهرداری تهران تا سال ۹۲ پرداخت و گفت: در انتخابات شورای چهارم نیز به صورت مستقل و بدون حضور در لیست‌های انتخاباتی وارد رقابت شدم که حدود ۸۰ هزار رای آوردم که مشکلاتی به لحاظ تشابه اسمی هم وجود داشت و فکر می‌کنم آن‌چنان که باید و شاید حق‌الناس رعایت نشد.

او یادآور شد: با تلاش‌هایی که در دوران مدیرکلی‌ام در شهرداری تهران انجام دادیم، مسیر خودگردانی شهرداری‌ها را دنبال کردیم و برنامه‌های عملیاتی شهرداری تهران و سایر اقدامات در حوزه بودجه‌ریزی را به انجام رساندیم.

معاون سابق وزیر ورزش و جوانان همچنین به بیان نکاتی درباره سوابق خود در این وزارتخانه که منجر به افزایش درآمدهای این وزارتخانه شد، پرداخت و گفت: با اقدامات صورت گرفته موفق شدیم بودجه ورزشی کشور را در سال ۹۶ به بالای ۲۵۰۰ میلیارد تومان برسانیم.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در لیست‌های مختلف انتخاباتی اعلام کرد: با رایزنی‌هایی که انجام شده امیدواریم در لیست حامیان دولت قرار بگیریم. درواقع با رایزنی دوستان دولت در لیست اصلاح‌طلبان قرار بگیرم؛ هرچند که دوستان دیگری نیز رایزنی‌هایی داشتند که البته بنده در دوره قبل هم به صورت مستقل شرکت کردم.

او یادآور شد: اعتقاد قلبی دارم که اگر متخصصان وارد عرصه شوند، می‌توانند مثمرثمر باشند.

او در پاسخ به سوال ایلنا درباره گرایش و سابقه سیاسی خود، گفت: آدم اجرایی بودم در دولت‌های مختلف کار کردم. در دولت اصلاحات در وزارت کشور مدیرکل و شهردار بودم و قبل از آن نیز به عنوان کارمند شهرداری تهران در کنار آقای کرباسچی فعالیت‌هایی داشتم و صرفاً در دولت آقای احمدی‌نژاد حضور نداشتم که البته در آن زمان نیز در شهرداری تهران مشغول بودم.

هاشمی در واکنش به سوال دیگر خبرنگار ایلنا درباره تخلفات شهرداری در یکی دو سال اخیر، تاکید کرد که به مسائلی همچون املاک نجومی یا استخدام‌های مترو ورود نداشته و در ادامه گفت: در طول حدود چهارسال گذشته سعی کردم درباره عملکرد فعلی مدیران شهرداری اظهارنظر نکنم که دلیل آن هم مسئولیتم در سیستم دولتی بوده و سعی داشتم بجای اظهارنظر بی‌مورد، در حوزه کاری خودم فعالیت کنم و اعتقاد داشتم بجای انتقاد، بهتر است وارد عرصه شده و بخشی از کار را اصلاح کرد.

هاشمی در پایان تصریح کرد: فکر می‌کنم شهرداری تهران نیاز به اصلاحاتی در حوزه‌های مختلف دارد. نیاز به متخصصانی دارد که با انرژی جدید وارد عرصه شده و کار را پیش ببرند. البته نه صرفاً متخصصان دانشگاهی، بلکه متخصصانی که تجربه کاری هم دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج