۵۰۳۴۹۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رابرت رودریگز «فرار از نیویورک» را بازسازی می‌کند

رابرت رودریگز کارگردان فیلم‌های «سین سیتی» و «دسپرادو» به عنوان کارگردان نسخه جدید فیلم اکشن دهه هشتادی «فرار از نیویورک» ساخته جان کارپنتر معرفی شد.

آی سینما: رابرت رودریگز کارگردان فیلم‌های «سین سیتی» و «دسپرادو» به عنوان کارگردان نسخه جدید فیلم اکشن دهه هشتادی «فرار از نیویورک» ساخته جان کارپنتر معرفی شد. این نسخه را کمپانی فاکس تهیه می‌کند که در سال ۲۰۱۵ نبرد حقوقی برای به دست آوردن حق بازسازی فیلم را برنده شد.

رابرت رودریگز «فرار از نیویورک» را بازسازی می‌کند

به گزارش ددلاین، کمپانی فاکس قصد دارد نفس تازه‌ای به این فیلم‌های کلاسیک بدهد و یک فرانچایز جدید خلق کند. نسخه جدید «فرار ازنیویورک» را نیل کراس می‌نویسد و اندرو رانا و الکس هاینمن تهیه می‌کنند. خود جان کارپنتر هم به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار رودریگز حاضر خواهد بود.

کارپنتر که به عنوان یکی از اساتید زنده سینمای وحشت شناخته می‌شود، نسخه اصلی «فرار از نیویورک» را به دنبال رسوایی واترگیت نوشت و در سال ۱۹۸۱ کارگردانی کرد. داستان فیلم در آینده (سال ۱۹۹۷) می‌گذشت و درباره یک مامور سابق نیروهای ویژه (با بازی کورت راسل) بود که باید رئیس جمهور امریکا را بعد از سقوط هواپیمای ویژه رئیس جمهور در شهر نیویورک نجات می‌داد. او در سال ۱۹۹۶ دنباله این فیلم را با بازی کورت راسل با عنوان «فرار از لس آنجلس» کارگردانی کرد. کارپنتر در توییتر خود از بازسازی فیلمش توسط روردریگز ابراز خوشحالی کرد.

رودریگز به تازگی ساخت فیلم «الیتا: فرشته جنگ» را برای کمپانی فاکس به پایان برده که بر اساس یک مانگای ژاپنی ساخته شده است. فیلمنامه این فیلم اکشن ماجراجویانه را جیمزکامرون و لیتا کالوگریدیس نوشته‌اند. داستان «الیتا» در قرن بیست و ششم می‌گذرد و یک انسان-ماشین زن را دنبال می کند که یک دانشمند او را از اوراق شدن نجات می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج