جاباما
۵۰۳۵۱۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف دو دستگاه کشنده تریلر و کامیون ایسوزو حامل لوازم خانگی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف دو دستگاه کشنده تریلر و کامیون ایسوزو حامل لوازم خانگی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سهام صالحی به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از رصد اطلاعاتی، متوجه شدند عده ای در حال بارگیری انواع لوازم خانگی قاچاق با دو دستگاه تریلر و ایسوزو در انباری در شهر نخل تقی می باشند، که در همین راستا محور های خروجی شهرستان را زیر نظر گرفته و بعد از شناسایی هر دو خودرو را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه ماموران پس از توقف و بازرسی از تریلر و کامیون ایسوزو، ۵۰ دستگاه تلویزیون ال ای دی به مارک ال جی، ۳۵ دستگاه ماشین لباسشویی به مارک ال جی و ۲۶ دستگاه یخچال خانگی به مارک ال جی فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند افزود: این محموله قرار بود پس از ورود غیرقانونی به کشور و بارگیری، از شهرستان عسلویه به یکی از شهرستان های استان فارس منتقل شود.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان داشت: ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناس مربوطه ۲۸ میلیارد ریال می باشد و در این رابطه دو نفر دستگیر و به همراه خودرو و کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 1363

      سلام ی باز نگری تو قیمت داشته باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج