جاباما
۵۰۳۵۸۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کویت :

به گفتگوهای ایران و شورای همکاری امیدوار هستیم

به دنبال گفتگوهای سیاسی مستمر و رد و بدل شدن پیام های کتبی اخیر میان ایران و شورای همکاری خلیج فارس با وساطت دولت کویت، وزارت امور خارجه این کشور ابراز امیدواری کرد گفت و گوها میان تهران و این شورا بزودی آغاز شود.

ایرنا: به دنبال گفتگوهای سیاسی مستمر و رد و بدل شدن پیام های کتبی اخیر میان ایران و شورای همکاری خلیج فارس با وساطت دولت کویت، وزارت امور خارجه این کشور ابراز امیدواری کرد گفت و گوها میان تهران و این شورا بزودی آغاز شود.

خالدجارالله قائم مقام وزارت امور خارجه کویت شب گذشته در گفتگویی با خبرنگاران تصریح کرد : کویت امیدوار است که این رایزنی های مشترک میان تهران و شورای همکاری (خلیج فارس )پس از انتقال پیام های سیاسی آغاز شود و کویت پاسخ جمهوری اسلامی ایران و پیام کتبی که از تهران دریافت کرده است را به اطلاع سران کشورهای عربی رسانده است .
وی افزود:وزرای امو خارجه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس پنج شنبه هفته جاری نشستی مشترک را برگزار می کنند و موضوع گفتگوها با ایران نیز در این نشست مطرح خواهد شد و سپس گام های بعدی در این زمینه اتخاذ می شود.

جارالله همچنین با اشاره به خبرهای منتشر شده در زمینه ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر گفت : دوستان ما در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده اند که این نیروگاه تحت شرایط امنیتی بسیار دقیق و با معیارهای دقیق ساخته و مدیریت می شود و کویت نیز امیدوار است که با نظارت بین المللی جلوی هرگونه احتمال نشت تشعشعات هسته ای گرفته شود .
به عقیده کارشناسان، بهره گیری از ظرفیت های سیاسی و اقتصادی مشترک، همگرایی بیشتر در مواضع فرامنطقه ای و بین المللی، تامین کامل صلح، ثبات و امنیت منطقه و نیز رشد و شکوفایی کشورهای اسلامی از جمله عللی است که اهمیت همکاری های راهبردی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را دوچندان کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگریکروزاین جماعت عرب نام«خلیج فارس»رابرزبان جاری نمودند،بدانیدکه روزمرگ آنهافرارسده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج