جاباما
۵۰۳۶۱۹
۱ نظر
۵۰۲۲
۱ نظر
۵۰۲۲
پ

طنز؛ طالع بینی سال خروس

بی قانون، ضمیمه طنز روزنامه قانون - احسان بهرام غفاری:

متولد فروردین

امسال میان یک دو راهی قرار می گیرید. از طرفی می خواهید درس بخوانید اما حوصله ندارید، از طرفی دل تان سروسامان بخشیدن به زندگی می خواهد که موردش پیدا نمی شود. راه حل خروس برای شما چیز خاصی نیست، امسال نیز مانند سال قبل برای شما می گذرد، اما از لحاظ مالی کمی وضع تان بهتر می شود و شاید هم تجربیاتی احساسی داشته باشید اما زیاد رویش حساب باز نکنید. خلاصه انتظار تخم گذاشتن از خروس امری محال است.

متولد اردیبهشت

امسال هم خروس برای شما کار خاصی نمی کند و همین طور می گذرد. نه شما حوصله غصه خوردن از گذار عمر دارید، نه خروس علاقه ای دارد که روی تخم های شما بخوابد. مثل پارسال الکی سر خود را به کار و زندگی گرم کنید و به هیچ چیز هم فکر نکنید. مثل برق می گذرد.

متولد خرداد

از اواخر سال قبل تصمیم گرفته اید که روند زندگی خود را تغییر دهید، اگرچه کمی سخت به نظر می رسد و دائم پشیمان می شوید اما دست از تلاش بر ندارید. امسال شانس شما زده است و کبک تان خروس خواهد خواند، به شرط این که وسط راه جا نزنید و خسته نشوید. قوقولی قوقوی مثبت برای خود بفرستید.

متولد تیر

پارسال سال خسته کننده ای بود، بارها مجبور به نوک زدن شدید و بارها نوک خوردید. امسال هم چشم تان کور مثل پارسال. تا زمانی که خودتان همت نکنید، مثل یک خروس هستید که کار الاغ را انجام می دهد. دندتان هم نرم. حالا هی قدر خودتان را ندانید و برای مردم نقش وانت را بازی کنید و از حقوق صنار سه شاهی خود راضی باشید.

متولد مرداد

کلی ایده برای امسال دارید. خروس امسال شما مثل عقاب می ماند و به اوج می رود. حتی شاید تخم هم برای تان گذاشت. خلاصه که امسال، سال شماست. لذتش را ببرید.

متولدین شهریور

خروس امسال شما همان خروس است؛ بدون هیچ بالا و پایینی. همان کاری که پارسال می کردید را امسال هم بکنید. سال دیگر هم بکنید. سال بعدش هم بکنید. فقط استراحت فراموش نشود. شما در مسیر قرار دارید.
طنز؛ طالع بینی سال خروس

متولد مهر

کفه ترازوی اعصاب شما گاهی روی خروس، گاهی روی مرغ، گاهی روی بوقلمون می رود و در کل روی اعصاب بقیه هستید. دائم از این شاخه به آن شاخه می پرید، در حالی که خروس اصلا از شاخه به شاخه نمی پرد. فکر خود را متمرکز کنید که بالاخره چه کار می خواهید با خود و زندگی تان بکنید. عبوس نباشید و آن قدر به دیگران نوک نزنید.

متولد آبان

احساس می کنید زندگی چیز جذابی ندارد که به شما هدیه کند، کش و قوس الکی می روید. گاهی حرص الکی می خورید و گاهی همه چیز را دایورت می کنید. تا زمانی که خروس شما مثل مرغ روی تخم خوابیده، اوضاع همین است. خروس خود را از روی تخم بردارید و بگذارید صبح ها زود بیدار شود و همه را بیدار کند.

متولد آذر

سال گذشته ذهن تان آسفالت شد و اگر منصف باشیم باید دلیلش را تصمیمات عجیب و غریب خودتان بدانیم. بیخود کاسه و کوزه ها را سر دیگری نشکانید و الکی هم ادای مظلوم ها را در نیاورید. خروس باید جنگجو باشد. اما تا زمانی که با تصمیمات خود کاری می کنید که خروس تان، خرپفونه باشد، همین است که هست، چشم تان هم کور.

متولد دی

خروس امسال شما را سر سفره عقد خواهد نشاند. مسافرت می روید و کلی بهتان خوش می گذرد اما از آنجایی که سادیسم حرف مردم دارید، زندگی را بر خودتان و دیگران زهر مار خواهید کرد. گوش تان را روی صحبت مردم ببندید و زندگی خودتان را بکنید. این چشم و هم چشمی های مریض گونه فقط خودتان را خفه خواهد کرد. آدم باشید.

متولد بهمن

سال خروس برای شما نه خوب است، نه بد. زندگی به همان روال ادامه پیدا خواهد کرد. شما هم در هپروت خودتان شادید، اگرچه گاهی اوقات خروس تنهایی بدجور نوک تان می زند اما امسال سال ازدواج شما نیست. کور خواندید. همینجوری واسه خودتان بچرخید تا بگذرد.

متولد اسفند

سال گذشته، میمون برای شما مسیر را هموار کرد و امسال خروس برای شما دانه خواهد چید تا سال دیگر سگ پاسبانی چیزهایی را بکند که تاکنون به دست آوردید. خلاصه زندگی تان باغ وحشی است که حیوانات آن همه رام هستند و شما را متحول خواهند کرد. غذا دادن به حیوانات باغ وحش تان را فراموش نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیما

      چی بگم والا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج