۵۰۳۶۵۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

هنرمندان هم پا به عرصه سیاست گذاشتند

چهره‌های موسیقی در کنار دیگر اقشار مردم در روزهای ثبت‌نام از کاندیدهای پنجمین دوره انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران برای این انتخابات نام‌نویسی کردند.

خبرگزاری ایلنا: چهره‌های موسیقی در کنار دیگر اقشار مردم در روزهای ثبت‌نام از کاندیدهای پنجمین دوره انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران برای این انتخابات نام‌نویسی کردند.

با اعلام زمان نام‌نویسی انتخابات شوراهای شهر و روستا چهره‌های فرهنگی و هنری هم مانند دوره‌های قبل در پنجمین دوره از انتخابات شوراها نام‌نویسی کردند.

از میان چهره‌های موسیقی و خوانندگان نیز محمدرضا عیوضی و عبدالحسین مختاباد با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شوراها ثبت‌نام کردند.

محمدرضا عیوضی
هنرمندان هم پا به عرصه سیاست گذاشتند

عیوضی در ۶ دی ۱۳۵۰ در تهران بدنیا آمد. او تحصیلاتش را در مدرسه شهدای هفتم تیر و در دانشگاه آزاداسلامی در رشته مدیریت بازرگانی به پایان رسانده است. علاقه به خوانندگی از همان دوران کودکی او را برآن داشت که وارد این عرصه شود، در سال ۱۳۷۷ با رواج موسیقی پاپ در ایران وارد عرصه موسیقی پاپ گردید وی از اولین خوانندگانی محسوب می شود که این سبک را در ایران رواج داده است.

رنگین کمون ، بر می‌گردم ، دختر شاه پریون و یه روز برفی از جمله آثار محمدرضا عیوضی است. در کارنامه هنری این هنرمند بازی در سریال گژدم ۳۳ نیز ثبت شده است.

او در سال‌های اخیر باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان نوین را با هدف سازماندهی و حمایت از هنرمندان در کلیه زمینه‌های هنری، از جمله موسیقی، تاتر، سینما، تلویزیون، هنرهای تجسمی، آهنگسازی و .... را تاسیس کرده‌است.

سید عبدالحسین مُختاباد امریی
هنرمندان هم پا به عرصه سیاست گذاشتند

مختاباد در اول فروردین سال ۱۳۴۵ در امره شهرستان ساری به دنیا آمد او آهنگ ساز و خواننده موسیقی سنتی ایرانی است.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی علوم اجتماعی از دانشگاه تهران، کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه یورک کانادا، کارشناسی موسیقی از دانشگاه اتاوا کانادا و دکترای موسیقی (آهنگ سازی و اجرا) از دانشگاه گلداسمیت انگلستان است. مختاباد در کنار تحصیل دانشگاهی‌اش سال ۱۳۷۰ بعد از بیش از یک دهه تعلیم و فراگیری ظرایف موسیقی ایرانی و غربی فعالیت رسمی هنری و موسیقیایی اش را با ارایه اثر معروفش به نام تمنای وصال با آهنگ سازی و خوانندگی خود آغاز کرد.

همچنین از آخرین آثار وی می‌توان به اپرای آرش کمانگیر اشاره کرد که بر اساس منظومه آرش کمانگیر سروده سیاوش کسرایی ساخته شده است. نوشتن این اثر پیش از پنج سال طول کشیده و در سال ۱۳۹۰ به پایان رسیده است و اکنون منتظر فراهم شدن مقدمات اجراست.

مختاباد به عنوان عضو اصلاح‌طلب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ در این شورا حضور داشت. او همچنین رییس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است.

رییس پژوهشگاه آفرینشهای ادبی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی هنر و معماری دانشگاه، رئیس دانشکده هنر و معماری، دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز ، نماینده مردم تهران در شورای شهر تا کنون، عضو هیئت مدیره کانون آواز ایران وابسته به خانه موسیقی ایران ، عضو هیئت مدیره انجمن موسیقی ایران از جمله فعالیت‌های ده سال اخیر مختاباد بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا هنرمندان و ورزشکاران در جائی که تخصص دارن فعالیت کنن و در عرصه سیاست هم اقتصاددانها و سیاستمداران وارد بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج