۵۰۳۷۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توافق خواهرخواندگی بین فوتبال ایران و چین

در نشستی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران و چین مقرر شد که بین دو کشور تفاهم‌نامه خواهرخواندگی امضا شود و دو طرف در زمینه‌های مختلف فوتبالی با هم همکاری داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: در نشستی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران و چین مقرر شد که بین دو کشور تفاهم‌نامه خواهرخواندگی امضا شود و دو طرف در زمینه‌های مختلف فوتبالی با هم همکاری داشته باشند.

روز گذشته نشستی با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، ژانگ جیان ، نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال چین به همراه راجر، مسئول حوزه فوتبال پایه چین، لیو ژائو روگر، مدیر دپارتمان فوتبال چین، علی کفاشیان، علیرضا اسدی، محمدرضا ساکت، دکتر آصفی و حمیرا اسدی در مرکز ملی فوتبال ایران (کمپ تیم های ملی) برگزار شد و طرفین در رابطه با تعامل و همکاری‌های دوجانبه به بحث و بررسی پرداختند.

در ابتدا ژانگ جیان اظهار کرد: با توجه به برنامه های تدوین شده توسط دولت مرکزی و فدراسیون فوتبال چین برای توسعه فوتبال، کشور چین علاقمند به همکاری های موثر و متقابل با فدراسیون فوتبال ایران است تا بتواند با توجه به ظرفیت های موجود طرفین در حوزه های مختلف توسعه، بازاریابی فوتبال، توسعه سطح مربیگری و داوری و برگزاری و میزبانی مسابقات مشترک دوستانه با ایران همکاری نزدیک داشته باشد.

در ادامه نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون ضمن اظهار خرسندی از علاقمندی چین برای همکاری با ایران اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در هر دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر فوتبال در بخش های مختلف امیدوارم یک خواهرخواندگی بین دو فدراسیون داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: در زمینه توسعه فوتبال بانوان، فوتبال، فوتسال، جوانان، آموزش و بزرگسالان زمینه های همکاری فراوان است. سابقه کهن و فرهنگ غنی دو کشور پشتوانه خوبی برای همکار های همه جانبه است و توسعه روابط میان دو کشور و به ویژه فوتبال در اولویت های جمهوری اسلامی ایران قرار دارد. چین کشوری بزرگ و قدرتمند است و می تواند به رشد و توسعه همه جانبه ورزش و بخصوص فوتبال کمک کند. ایران و چین در کنار یکدیگر می توانند نقش بسیار ارزنده ای در این زمینه داشته باشند.

در پایان این نشست، با توجه به علاقمندی دو طرف برای همکاری، مقرر شد ضمن عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی بین دو کشور، همکاری و هماهنگی های لازم برای همکاری مشترک در زمینه توسعه فوتبال بانوان، آموزش و برگزاری اردوها و مسابقات مشترک در رده های مختلف سنی انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج