۵۰۳۷۹۸
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

برخورد با مسببان حادثه تصادف زنجیره ای مشهد

بازپرس شعبه ۴۱۰ بازپرسی مجتمع ناحیه ۴ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: با مسببان و متخلفان سانحه تصادف زنجیره ای چهارم فروردین ماه در آزاد راه شهید شوشتری در هر مقام و با هر مسوولیتی که باشند بطور قاطع و بدون هر گونه اغماض برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری میزان: قاضی محمد حسن اصولی؛ بازپرس شعبه ۴۱۰ بازپرسی مجتمع ناحیه ۴ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حاشیه ملاقات با مصدومان و مجروحان این تصادف زنجیره ای که در بیمارستانهای امدادی، آیت الله طالقانی و شهید هاشمی نژاد بستری بودند تصریح کرد: با مسببان و متخلفان سانحه تصادف زنجیره ای چهارم فروردین ماه در آزاد راه شهید شوشتری در هر مقام و با هر مسوولیتی که باشند بطور قاطع و بدون هر گونه اغماض برخورد قانونی می شود.

وی افزود: تحقیقات پرونده در حال انجام و اظهارات مصدومان، مجروحان و افرادی که در صحنه تصادف حاضر بوده اند از آنان گرفته شده است.

بازپرس شعبه ۴۱۰ بازپرسی مجتمع ناحیه ۴ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و مسوول رسیدگی به پرونده تصادف زنجیره ای چهارم فروردین ماه ادامه داد: مدارک لازم برای رسیدگی این پرونده جمع آوری شده است و به زودی در خصوص این پرونده تصمیم گیری می شود.

اصولی صفار افزود: همه افرادی که در این تصادف زنجیره ای متحمل صدمه بدنی شده اند و شکایتی دارند می توانند به شعبه ۴۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد واقع در بلوار وحدت ، نبش وحدت ۱۲ مراجعه نمایند.

مجروحان حادثه تصادف زنجیره ای در اظهارات خود به بازپرس پرونده اعلام کردند هیچگونه علائم هشدار دهنده مبنی بر وقوع تصادف یا مه گرفتگی در مسیر اتوبان به هیچ طریقی و از سوی هیچ فرد و مسوولی در پلیس راهور و راهداری مشاهده نکرده اند و تنها در ورودی آزاد راه به آنها گفته شده است که اتوبان دارای مه گرفتگی می باشد. مجروحان و شاکیان این تصادف همچنین بیان کردند که با وجود مه گرفتگی شدید امکان سرعت غیر مجاز وجود نداشته است و با سرعت مطمئن در حال حرکت بوده اند.

عصر جمعه چهارم فروردین ماه در پی وقوع تصادف زنجیره ای در آزاد راه شهید شوشتری حدود ۴۱ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که منجر به مرگ یک کودک و مجروح شدن حدود ۸۴ نفر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سالار

      طبق فیلم و عکسهایی که در شبکه های مجازی پخش شده اکثر رانندگان محترم سرعت بالایی داشته اند که این را هم از شدت برخورد بیشتر خودروها میتوان فهمید
      درست است که راهنمایی و رانندگی و عوامل راهداری دراین حادثه سهمی دارند ولی رانندگان هم دراین حادثه بی تقصیر نیستند

    • بدون نام

      فیلمهایی که در آمد نشان داد خود راننده ها هم مقصر هستند.
      بیراهه نروید. در مه با آن شدت, با سرعت بالا در حرکت هستند.
      با این فرهنگی که ما در رانندگی داریم, از پلیس راهور و راهداری هیچکاری بر نمی آید. اول از همه خود راننده ها را گوش بگیرید.
      این پیامی بود از یک راننده باتحربه.

    • بدون نام

      توقعی عجیب دارن، اول اتوبان ک بهتون گفته بودن مه آلود هست مراقب باشید، خودتون احتیاط میکردید تا تصادف نکنید، خوبه فیلماش هست طرف با سرعت بالای صد تا در مه با افق دید ده متر رانندگی میکرد، لطفا فیلم رو هم بذارید تا همه ببینند مقصر صد در صد راننده ها بودن.

    • بدون نام

      در آن مه ما سرعت مطمئن نداریم. 30 بیشتر مجاز نیست. کدامتان زیر 30 بودید?
      اول خودتان که راننده بودید را سرزنش کنید. بعد سرنشینانی را که بهتان یادآوری نکرده بودند که آهسته بروید.
      چندتا شلاق هم حقتان است با آن نحوه رانندگی.

    • ایرانی

      بگیرید بشینید تو خونه هاتون
      حقتونه
      خون مردم رو تو شیشه می کنید و میرید مسافرت عاقبتش همین میشه
      نفرین مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج