جاباما
۵۰۳۸۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احتمال بازجویی از برخی نزدیکان ترامپ

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت گزارش داد، احتمال بازجویی از نزدیکان ترامپ در پرونده ارتباط با روسیه، آنها را به شدت به تکاپو انداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: روزنامه انگلیسی ایندیپندنت گزارش داد، احتمال بازجویی از نزدیکان ترامپ در پرونده ارتباط با روسیه، آنها را به شدت به تکاپو انداخته است.

ایندیپندنت به نقل از برخی منابع آگاه ناشناس مدعی شد از تمام نزدیکان و اعضای تیم انتخاباتی و تیم انتقال قدرت ترامپ خواسته شده موبایل، تبلت و لپ‌تاپ‌های خود را به دلیل آنکه امکان احضار آنها برای بازجویی یا ارائه شهادت درخصوص ارتباط با روسیه پیش و پس از انتخابات ریاست جمهوری اخیر وجود دارد، از هرگونه مدرک احتمالی پاکسازی کنند.

ایندیپندنت در ادامه به نقل از منابع مذکور نوشت: در همین حال از سوی برخی مقامات اطلاعاتی به آنها هشدار داده شده که امحاء اطلاعات مرتبط با پرونده ارتباط تیم ترامپ با روسیه می‌تواند برای آنها تبعات حقوقی سنگینی به همراه داشته باشد.

به گفته برخی منابع خبری، اف‌بی‌آی به تازگی تحقیقات مخفیانه خود را درباره تبانی احتمالی نزدیکان ترامپ با مقامات روس پیش از انتخابات ریاست جمهوری اخیر آغاز کرده و کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا نیز تحقیقات جداگانه‌ای را در این مورد در دستور کار قرار داده است.

به گفته این منابع، ارتباط تیم ترامپ با پرونده هک ایمیل‌های حزب دموکرات در جریان مبارزات انتخاباتی از سوی هکرهای وابسته به روسیه و فردی به نام "پال مانافورت" مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ که متهم به ارتباط با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه است، در کانون تحقیقات اف‌بی‌آی و کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا قرار دارند.

جان شیندلر کارشناس سابق آژانس امنیت ملی آمریکا روز گذشته در رابطه با اتهام وارده به دولت ترامپ گفت: چنانچه در جریان تحقیقات کنگره مشخص شود تیم ترامپ پیش از انتخابات با روسیه تبانی کرده است، قانون از او به عنوان رییس‌جمهور سلب صلاحیت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج