۵۰۳۹۲۸
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

برخورد زنجیره ای ۲۳ خودرو در اتوبان تهران - قم

معاونت عملیات امداد و نجات هلال احمر گفت: برخورد ۲۳ خودرو در حوالی حسن آباد اتوبان تهران-قم ۴۰ مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری مهر: معاونت عملیات امداد و نجات هلال احمر گفت: برخورد ۲۳ خودرو در حوالی حسن آباد اتوبان تهران-قم ۴۰ مصدوم بر جای گذاشت.

شاهین فتحی دقایقی پیش با اعلام این خبر گفت: تعداد ۲۳ خودرو به طور زنجیره ای در حوالی حسن آباد در اتوبان تهران- قم با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: این حادثه ۴۰ مصدوم داشت که آسیب های سطحی داشتند و هیچ یک به بیمارستان و یا مراکز درمانی منتقل نشدند.

معاونت عملیات امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: ماموران هلال احمر بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده و به امداد رسانی پرداختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اوه امسال چه خبرتصادف زنجیره ای

    • بدون نام

      یاخدا خودت رحم کن مردم دارن همه ازبین میرن چرا هیچکس کاری نمیکنه چرا این راننده های خاطی گواهینامشون باطل نمیشه مخصوصا اتوبوس تریلی وکامیون ها چراجاده ها چندبانده نمیشن؟وهزاران چرای دیگه والابخدا آدم میترسه ازخونه بره بیرون بااین وضعیت رانندگی

    • علی 17

      حالا فکر کنم تصادف زنجیره ای مد شده، با تصادف تکی حال نمیکنن

    • سعید

      چه خبره.همه تصادفا دیگه زنجیره شده.حواس کجاس

    • محمد

      واقعا جای تاسف داره خیلی ها اصلا فرهنگ رانندگی ندارند و به قوانین راهنمایی و رانندگی اصلا توجه نمیکنند امیدوارم فهم این مردم بره بالا

    • بدون نام

      جای شکرش باقیه کشته نداده

    • مهیار

      دیگه تصادف عادی شده تو ایران

    • ابراهیم کریمی

      مقصر اصلی در تصادفات زنجیره ای
      اول آموزشگاه ها هستند که هرگز به مردم نحوه محاسبه فاصله طولی را یاد نداده اند
      دوم و از همه بدتر اینکه هرگز در عمر 45 ساله رانندگی ندیدم پلیس راننده ای را برای رعایت نکردن فاصله طولی متوقف و اورا جریمه کرده باشد
      فقط بعد از وقوع تصادف اعلان کرده اند که علت تصادف عدم رعایت فاصله طولی بوده است
      فاصله طولی را چگونه اندازه بگیریم
      فاصله طولی بستگی به سرعت شما دارد اگر شما باسرعت 100 کیلومتر درساعت در شرایط عادی جوی رانندگی میکنید باید صد را بر عدد 15 تقسیم و بعد حاصل آنرا در طول خودرو خود ضرب کنید
      یا اینکه ساده ترین راه برای خودرو سواری در شرایط عادی جوی سرعت ضرب در سه بعد حذف رقم آخر مثلا
      100×3=300
      با حذف رقم آخر فاصله طولی یک خودرو سواری با 100 کیلومتر سرعت در ساعت در شرایط عادی جوی برابر است با سی متر که متاسفانه نه رانندگان رعایت میکنند و نه پلیسی بابت این تخلف کسی را جریمه میکند
      در این دور برگردان های جاده ساحلی دریای مازندران که به صورت غیر استاندارد از طرف وزارت راه وشهر سازی احداث شده است با توجه به ارائه پیشنهاد به به اداره راه رامسر و تنکابن برای اصلاح دور بر گردانها همه بهانه می آورند که خارج از وظیفه آنها است انگار مردن مردم برای آنها اهمیتی ندارد
      با 197 استان تماس گرفتم و گفتم بجای اینکه در کمربندی ها دوربین بگذارید و فقط تخلف سرعت بیش از حد مجاز را جریمه کنید لا اقل سر این دور بر گردانها که در یک آن دو یا سه یا چهار خودرو را که در یک آن می پیچند متخلفین را جریمه کرده به آنها یاد بدهند که در دور برگردان ها کسانی که قصد دور زدن دارند همه باید پشت سرهم قرار بگیرند نه در کنار هم
      متاسفانه نه مردم رعایت میکنند نه پلیس به این جور تخلف ها اهمیت می دهد
      علت هم اینست که آموزش رانندگی و معیار های ارزیابی امتحان ها هنوز مربوط به سالهای قبل میباشد

    • ابراهیم کریمی

      این برنامه شما اشکال دارد
      صد را بصورت عدد ضرب در سه مساوی سیصد بکنیم
      یه جور دیگر نوشته می شود لطفا اصلاح کنید

    • پدرام

      تو ایران مشکل یکی دوتا نیست، بالا بودن آمار کشته ها توی تصادف چندتا دلیل داره یکیش اینه که فرهنگ رانندگی درست هنوز توی ایران جا نیفتاده، دوم اینکه بعضی راننده ها هنوز اصول اصلی رانندگی رو بلد نیستن حتی نمیدونن کجا سبقت بگیرن کجا نگیرن، سوم اینکه بعضی جاده ها تابلوهای لازمه رو نداره یا عرض جاده کمه یا خطکشی درستی نداره یا اصلا درحد استاندارد نیست، چهارمین دلیل زیاد بودن کشته شدها در تصادفات همین ماشینهامون هستن، بخدا پراید و پژو ماشینایی هستن که هیچ استانداردی ندارن، خیلی ماشینا حتی ایربگ ندارن ولی هنوز تولید میشن، البته ماشینای خوبم ایران تولید میکنه ولی قیمتاشون با جیب مردم همخونی نداره متاسفانه، تا وقتی این مشکلات هست آمار تصادفات کم نمیشه نمیشه نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج