۵۰۴۱۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سالاروند: به کسب سهمیه امیدوارتر شدیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که سه امتیاز بازی با ذوب آهن را به دست آوریم تا به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شویم.

خبرگزاری ایسنا: بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که سه امتیاز بازی با ذوب آهن را به دست آوریم تا به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شویم.

فرشاد سالاروند درخصوص شرایط این تیم پیش از بازی برابر ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: تیم از شرایط خوبی برخوردار است و خدا را شکر هم‌تیمی‌هایم پس از تعطیلات، بسیار جدی و با انگیزه تمرین و خود را برای بازی با ذوب آهن آماده می کنند.

وی بیان کرد: ذوب آهن تیم خوب لیگ است که چند دوره در مسابقات آسیایی هم حضور داشته و اکنون هم مانند تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا شرکت دارد. تمام سعی و تلاش ما این است که سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم تا به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شویم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: ما بسیار با انگیزه و با هدف شکست ذوب‌آهن تمرین می‌کنیم، ضمن این که با درایت کادرفنی روی نقاط ضعف و قوت حریف هم کار کرده‌ایم. به هر حال باتوجه به شرایط فعلی، من فکر می‌کنم استقلال خوزستان توانایی و پتانسیل کسب سه امتیاز بازی از ذوب آهن را دارد.

وی با دعوت از هواداران جهت حمایت بیشتر از استقلال خوزستان در این بازی خانگی، گفت: در سال جدید در اولین دیدارمان میزبان هستیم. هواداران هم که همیشه به تیم خودشان لطف داشته‌اند و مطمئن هستم در بازی با ذوب‌آهن نیز به ورزشگاه می‌آیند و تیم را مانند همیشه حمایت می‌کنند. امیدوارم با حمایت آن‌ها و کسب سه امتیاز بتوانیم عیدی خوبی به مردم خوزستان بدهیم.

سالاروند در پایان درخصوص مشکلات مالی تیمش هم عنوان کرد: دیگر به این مشکلات فکر نمی‌کنیم و در حال حاضر تمام تمرکزمان را روی بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌ایم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج