۵۰۴۱۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تمهیدات پلیس برای دیدار ایران و چین

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات پلیس را برای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات پلیس را برای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین را تشریح کرد.

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین در استادیوم آزادی با تاکید بر آمادگی پلیس راهور تهران بزرگ برای ارائه خدمات ترافیکی به تماشاگران این دیدار اظهار داشت: با توجه به حساسیت این دیدار و استقبال فوتبال دوستان از تماشای بازی دو تیم ملی ایران و چین در استادیوم آزادی، عوامل پلیس راهور تهران بزرگ از ساعات ابتدایی امروز در معابر حاشیه‌ای و منتهی به استادیوم آزادی حضور داشتند تا خدمات ترافیکی را به تماشاگران این دیدار ارائه دهند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از تماشاگران در معابر حاشیه‌ای و منتهی به استادیوم آزادی حضور دارند و همکاران ما سعی دارند تا خودروهای تماشاگران را به پارکینگ‌های پیش بینی شده راهنمایی کنند.

وی با بیان اینکه تیم‌های پلیس راهور در رینگ اصلی حاشیه استادیوم و تمام تقاطعات و معابر منتهی به آزادی حضور دارند، گفت: تماشاگران این دیدار توجه داشته باشند که همکاران ما به منظور روانسازی ترافیکی، اجازه پارک خودرو در معابر حاشیه‌ای استادیوم آزادی را نمی‌دهند و تنها می‌توانند در پارکینگ‌های درنظر گرفته شده، خودروهای خود را پارک کنند.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پس از پایان این دیدار، جمعیت حاضر در استادیوم به صورت همزمان قصد خروج دارند، همکاران ما تا پایان تخلیه کامل معابر حاشیه استادیوم آزادی حضور دارند تا نسبت به روانسازی ترافیک، اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، دیدار دو تیم ایران و چین ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم آزادی در قالب رقابت انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج