۵۰۴۳۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تردد ۱۷ میلیون خودرو از محورهای البرز

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون بیش از ۱۷ میلیون تردد در راه های استان البرز صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون بیش از ۱۷ میلیون تردد در راه های استان البرز صورت گرفته است.

سرهنگ محمد کریم بیات اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های پلیس، ایجاد بستری توام با امنیت، آسایش و آرامش برای شهروندان است که به حول و قوه الهی با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی این امر در حد مطلوبی تحقق یافته است و امید داریم که تک تک شهروندان نیز در اجرایی شدن این هدف پلیس مشارکت، تعامل و همکاری مناسبی داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کاهش آمار تصادفات حادثه ساز مخصوصا تصادفات فوتی در سال ۹۶ ، عنوان کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدار های کارشناسان پلیس می توانند نقش بسیار مهمی در پیشگیری از تصادفات حادثه ساز که عمدتا منجربه مجروح شدن و یا مرگ هموطنان می شود ایفا کنند.

وی بر آغاز موج دوم سفر های نوروزی اشاره کرد و گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان البرز در پوشش کامل ماموران پلیس راه قرار دارد و با تدابیر و اقدامات پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم شاهد کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی بودیم و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات و سفر های نوروزی ادامه داشته باشد.

سرهنگ بیات در ادامه افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون بیش از ۱۷ میلیون تردد در راه های استان البرز صورت گرفته که به طور متوسط روزانه بیش از یک میلیون و ۴۵۰ تردد در این استان انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه در طرح نوروزی ۹۶ کاهش محسوس جرائم به ویژه سرقت های خرد و افزایش ۲۲ درصدی کشفیات مشاهده می شود، عنوان کرد: علاوه بر تمهیدات ترافیکی و جاده ای اقدامات ویژه انتظامی خصوصاً در رابطه با حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل جرائم نیز در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز مشارکت و همیاری مردم در ایجاد حفظ امنیت مطلوب و پایدار تاثیر گذار دانست و بیان کرد: بی شک حضور مردم در کنار پلیس و مشارکت همیاری آنان یکی از مهمترین عوامل موفقیت ماموران انتظامی در اجرای ماموریت ها می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج