۵۰۴۴۷۶
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ترقه‌ای که روی سر کمک داور چینی ترکید

حرکت تماشاگران ایرانی در بازی با چین که موجب مصدومیت کمک داور شد، بدون شک جریمه سنگینی را به همراه خواهد داشت.

خبرآنلاین: حرکت تماشاگران ایرانی در بازی با چین که موجب مصدومیت کمک داور شد، بدون شک جریمه سنگینی را به همراه خواهد داشت.

ماشاگران ایرانی استقبال کم سابقه‌ای از بازی حساس دیروز مقابل چین داشتند و حتی روی تیر پروژکتورها و دیواره‌های طبقه دوم نشسته بودند تا صحنه‌های جذابی با تشویق یک صدا و ایسلند، موج مکزیکی و ... روی سکوهای سفید استادیوم آزادی دیده شود اما یک اتفاق تمام این مسائل را از سوی فیفا تحت الشعاع قرار خواهد داد.

صفحات اینستاگرام فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به حضور پُر شور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه آزادی مقابل چین اشاره داشتند اما مطمئنا فدراسیون جهانی به دلیل رفتار هواداران کشورمان جریمه سنگینی در نظر خواهد گرفت.

تیم ملی ایران نیمه اول بازی با چین را بدون گل به رختکن رفت اما ثانیه‌هایی پس از شروع نیمه دوم روی فرار علیرضا جهانبخش، ضربه سر ریباند شده مسعود شجاعی و اشتباه مدافعان چینی، با شوت مهدی طارمی به گل رسید تا ورزشگاه آزادی به مرز انفجار برسد و به شادمانی بپردازد.

اما بعد از به ثمر رسیدن گل ایران پرتاب ترقه از سوی سکوهای مقابل دوربین تلویزیونی به طرف زمین به سر کوه مین کیات اصابت کرد و باعث شد کمک داور دوم و سنگاپوری این دیدار نقش بر زمین شود.

بلافاصله پس از این حادثه کادر تیم پزشکی ایران وارد زمین شد و کمک دوم محمد تقی الجفری را درمان کرد تا او به کارش ادامه دهد ولی نکته مهم در این قضیه جریمه مالی چند هزار فرانکی از سوی فیفا است که بدون شک در انتظار ایران خواهد بود.

تیم ایران در نخستین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل قطر که حواشی زیادی هم داشت، طبق گفته فیفا به دلیل بد رفتاری و توهین تماشاگران به قطری‌ها، حضور افراد غیر رسمی در کنار زمین و بدرفتاری با قطری‌ها ۴۰ هزار فرانک سوئیس(برابر با ۴۱۰۰۰ دلار) جریمه شد و اخطار رسمی دریافت کرد و در دومین مسابقه خانگی با کره جنوبی هم بخاطر سر دادن شعارهای مذهبی از سوی هواداران جریمه‌ای ۴۵ هزار فرانکی داشت.

حالا با اتفاقی که در بازی دیروز با چین رخ داد و کمک داور دوم مسابقه با پرتاب مواد محترقه از ناحیه سر آسیب دید، احتمالا جریمه چند هزار فرانکی برای فدراسیون فوتبال ایران اتفاق بیافتد و شاید هم دو اخطار قبلی در دیدار با کره جنوبی و قطر، این بار محرومیت را هم از دیدار بعدی با ازبکستان به دنبال داشته باشد.
ترقه‌ای که روی سر کمک داور چینی ترکید
ترقه‌ای که روی سر کمک داور چینی ترکید
ترقه‌ای که روی سر کمک داور چینی ترکید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      اگر در اصفهان چشم سرباز که نابینا شده بود به هر قیمتی دستگیر میکردند وچشم اورا به سرباز میدادند ---بقیه مردمی که به خاطر چند ثانیه خنده چنین کاری نمیکردند تا هر بار پول بی حساب وکتاب جریمه نپردازیم

    • وحید پرسپولیسی

      فرهنگشون همینه

    • خاسر

      سلام،این همه پول جریمه بابت تخلف تعداداندک تماشگرپرداختنداگه بجای ان تعداددوربین های نظارتی را زیادمیکردندوباشناسائی ان فردورسانه ای کردن مطمئنا دیگه شاهداینگونه تخلفات نبودیم و دیگه اینکه کسی که ترقه وموادمنفجره باخودش به ورزشگاه میاره ادم بیماری هستش .....وگرنه ادم سالم وحلال هیچوقت نمیاد به همنوع خودش اسیب برساند.

    • هادی مقدم

      باورکنیدبادقت ودستگیری این خائنین به حیثیت این مردم بافرهنگ وباادب میشه به باندهای بزرگ خرابکاردرمملکت رسیدوریششونو خشکوند.این حیوانات ازیه آخور کثیف تغذیه میشن مطمئنا

    • amita

      من نمیفهمم بازی رو رایگان اعلام کردن یعنی چی؟ خب معلومه بازی رایگان بلیط نداره بلیط نباشه آمارنیست نظارت نیست هرج ومرج میشه و...بابا نکنین اینکارو هم ازنظراقتصادی درست نیست وقتی گدایی پول میکنین هم جون مردم بخطرمیندازین هم آبروی نداشته بین المللی ایرانومیبرین.خواهشا مسولان درست فک کنن

    • بدون نام

      دوستمون درست میگه.
      اگه دوربینهای نظارتی رو بیشتر کنن، این حیوانات دوپا رو میشه جمع کرد و به باغ وحش تقدیم کرد.
      خرجشم کمتر از جریمه هاست.
      البته باید توی باغ وحش هم دوربین نظارتی نصب کنن تا این درندگان دوپا، یه وقت به حیوانات اهلی تر از خودشون، مث شیر و خرس، و یا نفهمتر از خودشون، مث گاو و الاغ، صدمه ای نزنن.

    • بدون نام

      کاربرمحترم 1630هزاران درود.

    • بدون نام

      يکسري عقب مانده وبي جنبه کاري ميکنندکه حيثيت يک ملت روبراحتي لکه دارميکنند انوقت عربستان ميگه درخاک ايران بازي نميکنيم معلوم نيست اون حيوون ميخادچه چيزي روثابت کنه الان معلوم ميشه چراخانمهاروبه استاديوم راه نميدن البته حساب اون بي خانواده ازتماشاگراصيل وبافرهنگ جداست حالا مشخص خواهدشدفيفا چه تصميمي خواهدگرفت که مطمنا به ضرر فوتبال ملي وباشگاهي خواهدبود

    • بدون نام

      خوشم اومد.حالا ایران رو یه جریمه کنن تا یاد بگیرن که جام جهانی فرهنگ میخواد و لیاقت.با رایگان کردن و بی لیاقتی خوبه توی خونه هاتون بمونین.

    • مریم استقلالی

      چه کاری اخه..عجب جانوری بوده اونیکه باعث خدشه دارکردن فرهنگ ایران شده

    • علیرضا

      به نظر من اصن امکان شاناسایی با دوربین کار سختو تقریبا غیر ممکنه چون بین اون همه تماشاگر خیلی سخت میشه همچنین کاری کرد ولی اگه نظارت روی اجناس ورودی به ورزشگاه وبازدید بدنی رو شدید کنن خیلی بهترو راحت تر میشه این بی فرهنگارو مجاب به رفتاری کرد که شایسته ی ایرانی هاست حداقل با این کار میتونن طرفو به مدت طولانی از ورود به ورزشگاه ها محروم کنن مثل کشورهای دیگه

    • بدون نام

      دوستمون گفت حیوانات دو پا .متاسفانه واژهای درخور بعضی ها میباشد .البته اگر عمدی در این خرابکاری ها نباشد ، که لازمه پیگیری بشه .
      بیشتر کار مزدورها بنظر میرسه تا یک هموطن بلا نسبت ..

    • بدون نام

      اینها ضعف مسؤلین ورزشگاه هست که درست بازرسی نمیکنند

    • بدون نام

      واقعا بیشعوری تا چه حد....چرا ابرو یک کشورو با این کارتون میبرین....اگه همین رفتارا نبود عربا جرئت نمیکردن بگن ایرانیا وحشین و ما تو کشورشون بازی نمیکنیم.....قرانی ادم شید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج