جاباما
۵۰۴۶۴۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شاه عربستان، از حل بحران یمن و فلسطین گفت!

شاه سعودی در سخنانی در اجلاس سران عرب بر حل سیاسی بحران یمن و ضرورت حفظ وحدت و امنیت یمن و ارسال کمک‎های انسان دوستانه تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: سلمان بن عبدالعزیز، شاه عربستان امروز دو دومین روز از سومین سال جنگ کشورش علیه یمن، در اجلاس سران عرب در اردن درباره مسایل مهم منطقه از جمله آخرین تحولات مربوط به یمن سخنرانی کرد.

او که دو سال است یمن را زیر آتش و بمباران گرفته است گفت: ما بر وحدت اراضی یمن و اهمیت دستیابی به حل سیاسی بحران یمن بر اساس طرح شورای همکاری خلیج [فارس] و قطعنامه سازمان ملل تاکید داریم.

در جنگی که عربستان علیه یمن از سه سال پیش آغاز کرده، بیش از ۱۰ هزار یمنی که بیشترشان غیرنظامی و بیش از یک سومش زن و کودک هستند، جان باخته‌اند و بیش از ۳۵ هزار نفر مجروح و چند میلیون‌ نفر آواره شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، پادشاه عربستان افزود: رویدادهای مهم منطقه نباید موجب فراموشی مسأله فلسطین شود.

شاه عربستان در حالی از مسأله فلسطین سخن می‌گوید که مشاور شاه سابق این کشور سال گذشته میلادی به فلسطین اشغالی رفت و با مسئولان اسرائیلی دیدار کرد؛ امری که از آن به تلاش‌های عربستان برای عادی‌سازی مناسبات با رژیم صهیونیستی تحلیل و تفسیر شد.

ملک سلمان از بحر المیت اردن، محل اجلاس سران عرب، گفت: لیبیایی‌ها باید امنیت لیبی را حفظ و جهت رسیدن به راه حل مناسب برای حل مسالمت آمیز بحران این کشور تلاش کنند.

در حالی که بیشتر گروههای تروریستی در منطقه تکفیری و حامل تفکر وهابی موجود در عربستان هستند، وی تصریح کرد: خطرناک‌ترین چیزی که امت عربی ما با آن مواجه است، افراطی گری و تروریسم است و تلاش‌های بین المللی برای مقابله با آن باید صورت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا توی این دنیا همه چیز وارونه شده با شعار حقوق بشر آدم میکشند وبا شعار آزادی اسیر میکنند و آدمکش ها برای مظلومان ابراز همدردی میکنند در کل تاریخ این همه ریا کاری و خباثت بی سابقه است . چه کسی میتونه این عالم نجات بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج