جاباما
۵۰۴۶۸۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پرترددترین فرودگاه کشور در نوروز امسال

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد پرترددترین فرودگاه کشور در نوروز امسال است، گفت: آمار مسافران ورودی و خروجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد در این ایام نسبت به مقطع مشابه سال قبل رشد ۲۲ درصدی داشته است.

خبرگزای ایرنا: مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد پرترددترین فرودگاه کشور در نوروز امسال است، گفت: آمار مسافران ورودی و خروجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد در این ایام نسبت به مقطع مشابه سال قبل رشد ۲۲ درصدی داشته است.

محمدباقر قاسم زاده، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا کنون ۲ هزار و ۸۲۹ پرواز ورودی و خروجی به فرودگاه بین المللی مشهد انجام شده که نسبت به سال قبل در همین بازه؛ رشد ۱۷ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه نوروز امسال 411 هزار و 207 مسافر از طریق پروازهای فرودگاه مشهد جابه جا شده اند، گفت: تنها در روز هشتم فروردین ماه 205 پرواز ورودی و خروجی از مشهد انجام شده که از این طریق 29 هزار و 795 مسافر ورودی و خروجی جابه جا شدند.

وی پرترافیک ترین روز پروازی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد را مربوط به ۳۰ اسفندماه با ۲۱۹ پرواز دانست و گفت: از این طریق ۳۱ هزار و ۸۳۸ مسافر بین مشهد و دیگر مناطق جابه جا شدند.

وی با بیان اینکه از 25 اسفندماه 95 تا هشتم فروردین امسال فرودگاه مشهد با این حجم تردد هواپیما و جابه جایی مسافر، رتبه دوم را در بین فرودگاه های پرترافیک کشور بعد از مهرآباد داشته است.

قاسم زاده افزود: در طول این مدت فرودگاه مهرآباد با پنج هزار و ۳۹۴ پرواز ورودی و خروجی ۶۴۸ هزار و۵۶۰ مسافر را جابه جا کرده است و مشهد با پذیرایی ۲ هزار و ۸۲۹ پرواز ورودی و خروجی و ۴۱۱ مسافر به عنوان دومین فرودگاه پرترافیک در این ایام بوده است.

وی عنوان کرد: فرودگاه امام خمینی(ره) نیز با جابه جایی 463 هزار و 812 مسافر از طریق سه هزار و 46 پرواز ورودی و خروجی، جایگاه سوم را دارد.

آمارها حاکی از آن است تا کنون ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی وارد شده اند که از این میزان مقصد ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مشهدالرضا (ع) بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج