۵۰۴۷۶۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بدشانس ترین تیم لیگ برتر، کدام تیم است؟

در این فصل در لیگ برتر توپ های زیادی به تیر دروازه برخورد کرده اند و برخی تیم ها با بدشانسی از کسب برد یا امتیاز بازمانده اند، اما اگر تمام آن توپ ها به گل تبدیل می شد، اکنون وضعیت جدول لیگ برتر چطور بود؟

وبسایت نود: در این فصل در لیگ برتر توپ های زیادی به تیر دروازه برخورد کرده اند و برخی تیم ها با بدشانسی از کسب برد یا امتیاز بازمانده اند، اما اگر تمام آن توپ ها به گل تبدیل می شد، اکنون وضعیت جدول لیگ برتر چطور بود؟

در پایین جدول جایگاه تیم ها تغییری پیدا نمی کرد، هال سیتی، میدلزبورو و ساندرلند تیم های پایین جدولی باقی می ماندند. لسترسیتی که اکنون در رده پانزدهم است، ۵ بار در بازی هایش توپ به تیر دروازه برخورد کرده که اگر این توپ ها به گل تبدیل می شد، جایگاه این تیم به رده سیزدهم می رسید.

در بازی های آرسنال ۱۳ بار توپ به تیر دروازه برخورد کرده که اگر تمام این توپ ها گل می شدند، تغییری در وضعیت توپچی ها در جدول ایجاد نمی شد. در مسابقات لیورپول ۱۲ بار توپ به تیر دروازه برخورد کرده و در صورت گل شدن تمام توپ ها، قرمزها یک رده سقوط می کردند. تاتنهام هم با دو رده سقوط به جایگاه چهارم می رفت.

در بازی های منچسترسیتی هم ۱۶ بار تیر دروازه لرزیده که اگر تمام توپ ها گل می شدند، سیتی اکنون ۶ امتیاز بیشتر داشت. کوین دی بروین در این فصل هفت بار تیر دروازه حریف را لرزانده که بیش از هر بازیکن دیگری است.

اما منچستریونایتد بدشانس ترین تیم در این زمینه بوده است، در بازی های شیاطین سرخ هم ۱۶ بار تیر دروازه به لرزه در آمده که در صورت گل شدن تمام توپ ها، منچستریونایتد اکنون ۱۱ امتیاز بیشتر داشت و با می توانست با ۶۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول باشد. پل پوگبا به تنهایی در این فصل ۵ بار ضرباتش به تیر دروازه برخورد کرده است.

اما چلسی در این جدول هم صدرنشین لیگ برتر است، در صورت گل شدن توپ های به تیر برخورد کرده است، چلسی اکنون دو امتیاز بیشتر داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب قشنگ بگید لیگ برتر انگلیس جوری میگید لیگ برتر که انگار لیگ خودمونه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج