۵۰۴۸۵۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

نمایندگان ژاپن، خواستار حمله به کره شمالی!

شماری از نمایندگان پارلمان ژاپن خواستار تقویت سامانه های موشکی این کشور شده اند تا برای حمله پیشدستانه علیه کره شمالی مورد استفاده قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا: شماری از نمایندگان پارلمان ژاپن خواستار تقویت سامانه های موشکی این کشور شده اند تا برای حمله پیشدستانه علیه کره شمالی مورد استفاده قرار گیرد.
به نظر می رسد که به دنبال روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا و همکاری نظامی بیشتر این کشور با کره جنوبی و ژاپن، موضوع تحت فشار قرار دادن کره شمالی بیش از هر زمان دیگری در دستور کار این سه کشور قرار گرفته است.
آمریکایی ها تازه ترین و پیشرفته ترین بمب افکن ها و تجهیزات و همچنین هواپیماهای «اف ۳۵» تهاجمی خود را به منطقه شبه جزیره کره آورده اند و حتی طی هفته اخیر دست به عملیات فرضی بمباران کره شمالی زده اند.
از سوی دیگر این سه کشور رزمایش ها و تمرینات مشترکی را انجام می دهند که یکی از اهداف آن آمادگی برای حمله به کره شمالی است.
در همین ارتباط حالا شماری از نمایندگان پارلمان ژاپن گفته اند که پیش از آنکه کشورشان با بمباران کره شمالی نابود شود، باید بتوان حمله پیشدستانه علیه پیونگ یانگ انجام داد.
نمایندگان با نفوذ مجلس ژاپن همچنین تاکید کرده اند که محدودیت هایی که برای ارتش این کشور به منظور حمله برون مرزی پس از جنگ جهانی دوم در نظر گرفته شده است، باید برداشته شود.
«هیروشی ایمازو» رئیس حزب حاکم لیبرال دمکرات و ژنرال «ناگاتانی» وزیر دفاع سابق ژاپن هم خاطرنشان کرده اند که ژاپن حق دفاع از خود را در اختیار دارد و باید به این حق دسترسی کامل داشته باشد.
«ایمازو» در سخنان خود بر اساس گزارش امروز (پنجشنبه) تارنمای نیکی گفته است: ما نمی توانیم بنشینیم تا بمباران و نابود شویم. باید قدرت دفاع داشته باشیم. بالابردن توان عملیاتی برای حمله پیشدستانه باید در دستور کار قرار گیرد.
این گزارش همچنین تاکید می کند که ژاپن قصد دارد برای بهبود سامانه موشکی «پاتریوت ۳» خود برای مقابله با کره شمالی یک میلیارد دلار هزینه کند.

پرتاب سه فروند موشک بالستیک با برد یکهزار کیلومتری در ماه جاری میلادی توسط کره شمالی که در منطقه آبی انحصاری اقتصادی ژاپن فرود آمد، به شدت این کشور را سراسیمه کرده و به دنبال آن در مناطقی از ژاپن تمرینات تخلیه و پناه گرفتن در پناهگاه ها در صورت حمله کره شمالی برگزار شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ژاپن هنوز حیا نکردی بیچاره کره دیگه بی رحم تر از امریکاست میزنه کل کشورتونو با بمب هسته ای نابود میکنه نکنین بابا اذیتش نکنین

    • بدون نام

      چرا کره شمالی قصد نابود کردن ژاپن رو داره، این رهبر کره شمالی مشکلش با دنیا چیه

    • بدون نام

      من از ژاپن حمایت میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج