۵۰۴۸۶۱
۳۸ نظر
۵۰۰۳
۳۸ نظر
۵۰۰۳
پ

مردم، جواب پیامک روحانی را به کجا بفرستند؟

نماینده خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه مردم به دنبال شماره تلفن روحانی هستند تا پیامک وی را جواب دهند، گفت: ما نمایندگان و همچنین مردم از روحانی می خواهیم که شماره تلفن خود را اعلام کند تا جواب پیامک تبریک نوروزی وی را بدهیم.

خبرگزاری فارس: محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکار نیوز با اشاره به پیامکنوروزی حسن روحانی رئیس جمهور به تلفن همراه مردم گفت: ما از روحانی برای این پیامک تشکر می کنیم اما ما می خواهیم جواب این پیامک را بدهیم، به چه شماره ای پیامک بزنیم.

وی با بیان اینکه نمی دانیم روحانی شماره تلفن ما را از کجا بدست آورده، افزود: ما هم شماره رئیس جمهور را می خواهیم تا جواب این پیامک را بدهیم. همچنین در ایام نوروز مردم به ما مراجعه می کردند و می گفتند که شماره تلفن روحانی را بدهید تا ما جواب پیامک ایشان را بدهیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: حقیقت این است که رئیس جمهور نه تنها جواب تلفن نمایندگان را نمی دهد بلکه حتی وزرا هم نمی توانند با وی تلفنی صحبت کنند تا چه برسد مردم عادی.

ابطحی تصریح کرد: مردم اصرار دارند که جواب پیامک رئیس جمهور را بدهند و ما از آقا روحانی می خواهیم که همانطور خودش به شماره های مردم پیامک ارسال کرده، شماره ای را به مردم اعلام کند تا مردم جواب تبریک نوروزی وی را بدهند.

وی افزود: در طول چهار سال گذشته برای بسیاری ازمردم فرصتی فراهم نشده تا با رئیس جمهور خود صحبت کنند، حال که رئیس جمهور پیامکی به مردم داده، مردم می خواهند حداقل برای جواب این پیامک هم شده، ۲ جمله با وی پیامکی درد دل کنند.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پیامک رئیس جمهور تبلیغاتی و سیاسی بوده، خاطرنشان کرد: روحانی و حامیان دولت متخصص جنگ روانی هستند و از شبکه های مجازی، رسانه ها، سایت ها، کانالها، طنز، شع، ادبیات و... برای بقای خود استفاده می کنند و این شیوه در ایام انتخابات بیشتر هم می شود.

ابطحی افزود: حدود ۲۰۰ میلیون خط و گوشی در کشور وجود دارد و پیامک روحانی برای آنها دامی برای طمعه انتخابات و رای مجدد به وی در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی تاکید کرد: معتقدم که با وضعیتی که بوجود آمده و عدم تحقق وعده های دادهد شده رئیس جمهور، این ترفند ها کمکی به وی نخواهد کرد. چرا که مردم صداقت را دوست دارند و راه پیروزی روحانی با این پیامک ها هموار نمی شود.

نماینده خمینی شهر تصریح کرد: بهتر است تا رئیس جمهور با مردم صادق و در پی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها باشد نه اینکه در آستانه انتخابات با ترفندی به دنبال جمع آوری آرا باشد.

حسن روحانی در هنگام تحویل سال جدید پیامکی بدین شرح برای مردم ارسال کرد:

بهاری پر "امید" و سالی همراه با "پیروزی" و اعتدال برایتان آرزومندم. عید شما مبارک. حسن روحانی رییس جمهور.

وی در پنجم اسفند سال گذشته و ۲ روز قبل از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، پیامکی جهت دار برای مردم ارسال کرد.

متن پیام این بود «مردم عزیز ایران؛ کشور امروز به رای شما نیاز دارد. جمعه ۷ اسفند، آینده پر امید ایران را رقم بزنیم. حسن روحانی رئیس جمهور».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما نگران نباشید..لزومی به جواب نیست..

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • سعید

      روزنامه وزین و محبوب بعضی ها خبرپراکنی فارس،اگر صبر کنید مردم خودشان میدانند به کجا جواب تبریک نوروزی روحانی را بدهند( صندوق رای )تا آخر اردیبهشت تحمل کن به جوابت خواهی رسید

    • بدون نام

      سم پاشی نکن لطفا

    • sam

      دقیقا راست میگه شماره بده ما اس بدیم

    • بدون نام

      دقیقا درست گفتی این بازیهای کثیف فقط کار اصلاح طلبان میباشد

    • بدون نام

      خیلی ممنون از پیام اقای روحانی . درسته سال گذشته هم پیام دادن ولی امسال با توجه به نزدیکی انتخابات رنگ و بوی تبلیغات میداد پیا م ایشان ودر ثانی بنده به عنوان یک ایرانی مایل بودم جواب پیام اقای رئیس جمهور همراه چند گلگی اساسی از برجام بی نتیجه تا اوضاع معیشت مردم .مردم واقعی نه یک تعداد مرفع که خودشونو نماینده همه مردم میدونن واز سر سیری فریاد وای مردم از گردن کلفتی حالا به کی گیر بدم اونها نه اونای که خودم هم عضوی ازشون هستم که با وجود تحریم سرکارم بودم خدارو شکر گرسنه نمیموندیم ولی دقیقا این برجام نه اینکه وضع کاری امثال بنده بهتر نکرد بلکه بیکارمون هم کرد واینکه در مورد برجام اقای رئیس جمهور خیلی بزرگ نمایی کرد د ر صورتی که اصلا وجود خارجی نداشت . این برجا م فقط به واسطه این اسم نافرجام خیلی گرسنه ها گرسنه تر وجمعیت بیکارها بیشتر و موارد دیگر که احتمالا دوستان هم وطن دیگر باز گو میکنند . وثالثا اگر اقای روحانی قصد ثبت نام مجدد ریاست جمهوری دارند وبرنامه های ایشان همین برنامه های هست که در طول این چهار سال اجرایی کردن و کلید ایشان همان کلید قبلی و دولتشان دولت تدبیر وامید هست خواهشا ثبت نام نفرمایند چون بی تدبیر تر از این دولت نداشتیم بی مصرف تر از این کلید که هیچ قفلیو باز نکرد که هیچ بلکه باعث خرابی قفل میشد وبا هیچ کلید دیگر هم باز نمیشد باز هم نداشتیم ودر اخر اگر همان برنامه هاست بی برنامه تر از این دولت نداشتیم .همه هم وغم این دولت شد مسائل خارجی وبرجام که باز هم دشمنان ما بیشتر شدن .کافیه در حوضه خارجی نگاهی به کشور های عربی دوربرمون بندازیم که چند تا از اوناالان با ما دوست هستن

    • مجتبی

      این پیامک ها ارزشی برای مردم ندارد که بخواهند پاسخ دهند ، آنقدر مشکل اقتصادی ، تورم فشار زیادی به مردم وارد کرده که نیازی به پاسخگویی ببینند ، نمونه بارز آن گرانی میوه جات ، سبزیجات ، کمبود نقدینگی که این روزها فشار زیادی را به مردم متحمل می نماید .

    • محمد

      انشاالله خدا جوابشو بده

    • مصطفی

      هر چند از اصولگریان خوشم نمیا ولی خداوکیلی درست گفته...

    • بدون نام

      جناب اقای ابطحی حقیقت میگوید به کجا پاسخ دهیم

    • عارف

      باتوجه به عملكرد اين دولت مردم اقبالي نسبت به رئيس جمهور شدن ايشان به هيچ وجه ندارند؟

    • بدون نام

      زنده باد آقاي ابطحي

    • salar

      براما چه فرقی داره شما یا ایشان باشن
      وقتی که بعد چهارسال حضور معلومه میشه دریغ از پارسال!!!
      مگه شما بودید شق القمرمیکردید؟
      فقط وعده و وعده
      ما جوانای ایرانی شدیم پیر اما دریغ از عمل کردن مسئولان در جهت حل مشکلات ، اشتغال، و هزارتا کوفت دیگه

    • علی

      من که به روحانی رای نمی دهم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخوام ندی.
        روحانی احتیاجی به رای دلواپس جماعت نداره. خودش هواخواه داره هوارتاااااااااا

    • بدون نام

      خب روحانی یع رئیس هست و حق داره و. میتونه به مردم پیامک بده ولی به چیز عادیه که مردم شمارش رو ندوشن.... مگه ما شماره احمدی نژاد رو میدونستیم که این رو هم بدونیم

    • بدون نام

      سلام اقای روحانی

    • بدون نام

      وقتی نماینده خمینی شهر در حد بالاتر از رییس جمهور صحبت میکنه و تهدید غیر مستقیم به فحاشی گروهی به نام مردم انجام میده و بین مردم و منتخب شان اختلاف میندازه

      ای نماینده باید تو را به راه راست دعوت کرد

    • بدون نام

      اونوقت پول این پیامکها رو کی میده ؟؟؟ خرانه ؟؟ یا جیب مردم ؟؟؟ در هر دو حالت از جیب مردمه

    • ایرانی

      شما شماره محمود خان را بده ما از ایشان تشکر کنیم و به خاطر زحمات ایشان با چند جمله از خجالت ایشان در بیایم

    • مریم

      اینستاگرام دارن اونجا جواب بدید خب

    • بدون نام

      در دولت قبلی 50 تا نامه تحویل رئیس جمهور محبوبتون جناب ابطحی دادیم جوابش رو با فحش هم نداد که لااقل بگیم جوابمون رو داد چرا اونموقع شما که نماینده مردم بودی همین سوال رو از احمدی نژاد نپرسیدی ؟؟؟

    • بدون نام

      به خرزوخان

    • ح ع

      دروغ چقدر واقعا خبلی رو دارو دارید مطمل

    • Sorena

      ما که تا یادمون میاد حسن آقا همیشه دم عید پیامک میفرستاده، درسته بعضی وعده هاش عملی شد و بعضیا نشد اما این مربوط ب دولت آقای روحانی نیست ، دولتهای قبل هم کم وعده سرخرمن ندادن، حالا یه اصولگرا به این وضعیت واکنش نشون داده اونم دم انتخابات مشکوکه!!!

    • بدون نام

      جناب سردبیر اینم شد خبر داغ اخه

    • حیدرعلی

      اخه این پیامک برای ما نان واب میشه دوصد گفته چونیم کردارنیست

    • بدون نام

      درود و صد بدرود به معرفت و شعور روحانی

    • بدون نام

      ان شاالله مثل رفیقش جوابش را بگیره ما هم راحت شیم

    • بدون نام

      خدا شفا بده

    • مهندس عامریان

      مردم دیگر فریب پیامک و عیدی یا سهام عدالت را نمیخورن که الکی رای بدن ‌.هرکی موافقه لایک کنه

    • بدون نام

      اگه روحانی شماره ای جهت جواب پیامک بده من براش مینویسم که اقای روحانی دیگه ازرأی دادن بشماخبری نیست این حرف بیشترمردم کشوره.برای نمونه عرض میکنم ضمن اینکه برای طبقات پایین جامعه هیچ کاری نکردی یارنه منوامثال منوقطع کردی بخاطرداشتن منزل شخصی که خداشاهده نه تنهامنزل شخصی ندارم بلکه پول ودیعه هم برای اجاره نشینی ندارم .این بودمعنی اعتدال پس بزارهمه مردم بدونن که چه ظلمی برای ماکارگران کردی

    • بدون نام

      یعنی مردم بااین اوضاع بازهم میخوان رای بدند!؟مردم همیشه درصحنه! ازماست که برماست!!!!!!!!!!

    • سالار

      شما ملت هم بزنید تو سرو کله هم
      وسنگ روحانی و دیگران به سینه بزنید و گرو کشی بکنید
      ول کنید بابا

    • وفا

      هر کس دیگه ای که بیاد اوضاع از اینی که هست بدتر میشه که بهتر نخواهد شد ولی تدبیر رو قبول دارم که تو این چند سال خبری ازش نبود

    • بدون نام

      سه چهار سال کارشون همینه...هزینه ی اضافی می تراشه واسه دولت....اونام هی میگن پول نداریم...الکی خرج نکنید...بیت المال هستش...یعنی مردم سهم دارن...اینو ازشون نگیرین...

    • بدون نام

      هرهر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج