۵۰۴۸۹۳
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

ادعای واهی درباره توقف بازی ایران با چین

کارشناس داور قطری در جوسازی علیه تیم ملی کشورمان مدعی شد که باید ناظر AFC بازی ایران با چین را به خاطر مجروح شدن کمک داور از سوی هواداران متوقف می‌کرد.

خبرگزاری فارس: تیم‌ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سه‌شنبه گذشته در ورزشگاه آزادی میزبان چین بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا در یک قدمی صعود به جام جهانی قرار بگیرد.

در این دیدار حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به نوعی هواداران فضایی بی نظیر را ایجاد کردند.

در جریان این دیدار متاسفانه یکی از هواداران با پرتاب نارنجکی باعث شد تا کمک داور بازی به زمین بیفتد و احساس ناراحتی کند ولی خوشبختانه کمک داور آسیبی ندید و به بازی ادامه داد و داور بازی نیز حکم به ادامه بازی داد.

قطری‌ها که در بازی رفت و برگشت مغلوب ایران شده بودند و صعود نکردن آنها به جام جهانی قطعی شد به دنبال ضربه زدن به تیم ملی کشورمان هستند در این راستا یکی از کارشناسان داوری قطر با حضور در برنامه «الحکم» شبکه الکاس درباره این صحنه از بازی ایران و چین با جوسازی گفت: مصدومیت و جراحت داور به این شکل از سوی هواداران، انتظار می‌رفت ناظر AFC به داور حکم کند که بازی را متوقف کند. این یک قانون است که اگر تجاوزی از سوی هواداران به داور شود باید بازی تعطیل شود. اگر من ناظر این بازی بودم بدون شک بازی را متوقف می‌کردم زیرا سلامت داور در اولویت است.

وی در ادامه مدعی شد و گفت: همچنان که دیدید کمک داور پس از مدتی از روی زمین بلند شد. در این زمان باید ناظر بازی سریعا حکم به توقف بازی را دهد و رسما با نوشتن گزارشی به AFC، این بازی را به کشوری دیگری انتقال دهد زیرا سلامت داور در خطر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • long polis

      اینا دنبال چی هستن واقعا
      یعنی خیلی میسوزن ها
      با نادانی یه نفر تماشاگر دچار دردسر میشیم
      امیدوارم همچین آدمایی رو شناسایی کنن و تنبیه
      تاکی چوب اینجور آدمارو بخوریم

    • بدون نام

      اینستاگرام این الاغ را بزارید دوستان یه مقدار روش شخم بزنند

    • عباس

      سلام ، چرا نادانی یک یا چند فرد باعث شود فوتبال ملی یا باشگاهی محروم از حضور در استادیوم شود ، یک هوادار دلسوز و واقعی می داند که این کارها نا متعارف اب به آسیاب ریختن دشمن، که سبب جریمه و محرومیت در رده ملی و باشگاهی و جرایم نقدی می شود به نظرم هر تماشاگر که به ورزشگاه می رود ابتدا از خودش بعد از بغل دستش مواظب باشد تا از پرتاب هر اشیایی یا لیزر خودداری کند مثل جریمه استقلال بخاطر ترقه و لیزر بود ، فکر می کنم علت بازی ایران در آن زمان نامناسب ترس از لیزر و... تا جلوی بازی حساس مقابل ازبکستان محروم از تماشاگر نباشیم، ضمنا به نظرم ترقه احتمالا کنار کمک داور افتاده، از صداش ترسیده، در حالت آدما اگر بی خیال باشن ترقه بیفته پشت سرشو ن میگرن که این حالت ها طبیعی، اما دوستان رسانه های نوشتاری طوری جلوه میدن که خورده پشت سرش ، آقا جان اگر می خورده کله اش زخمی و خونین می شد ، اگر هم قطری ها چنین خبری رو در سطح رسانه برای ایران انعکاس می دهند، بخاطر خبر خودی‌ها رسانه ای است که کاسه داغتر تز آش هستن، ناخواسته دشمن شادکن، در پایان در کنار زمین، میکروفن هست تا برای جذاب تر شدن بازی صدای بازیکنان و تماشا گران بشنونن ، یه سوال چرا قطری ها توهین سر مربی شون که مطمئنا تو میکروفن هست و علیه کی روش بود چرا رسانه ای نکردن؟ چرا رسانه های ما سعی در بزرگ نمایی دارن ، تا تیم های ملی یا باشگاهی محروم شون

    • بدون نام

      زرشک!!!!!!!

    • بدون نام

      داداش پماد سوختگی میخوای؟ اگه خواستی تو استقلالیا زیاده!! :))

    • حمید

      اینا از بی فرهنگی بعضی سوءاستفاده می کنن....

    • خاسر

      متاسفانه یک تعدادخیلی اندک بااعمال ناشایست کشوربزرک ایران رازیرسوال می برندبخدا کسی که باابرو وحیثیت مردم وکشورعزیزمان ایران بازی میکندوبعنوان منافق دربین مردم وبرای خوش خدمت به دیگرکشورهادست به اینگونه اعمال ورفتارمی زندبایدان منافق بیشعورراتیکه،تیکه کرد،

    • سید بهروز حسینی

      مگه قطرهم کارشناس فوتبال داره

    • بدون نام

      از ماست که بر ماست. وقتی یک نفر اینقدر نمیفهمه که با پرتاب نارنجک عملکردش به حساب یک ملت نوشته میشود. از کسانی که از ازل با ما خصومت داشتند چه انتظار میرود؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج