جاباما
۵۰۴۹۲۶
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

کوثری: ویدئوی داعش، «تهدید نیابتی» ایران است

رئیس اسبق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وقتی آمریکاییها و صهیونیست ها خود جرات تهدید ایران را ندارند به داعش دستور می دهند تا این قبیل اقدامات را انجام داده و ایران را مورد تهدید قرار دهد.

خبرگزاری میزان: سردار اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم و رئیس اسبق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ویدئو تهدید آمیز اخیر داعش بیان داشت: زمانی که مجموعه ای مانند داعش، آلت دست کسان دیگری مانند آمریکا، صهیونیست ها و عربستان باشند آنها به داعش یاد می دهند که چه بگوید و چه زمانی تهدید کند و چه زمانی خاموش باشد.

وی با بیان اینکه ما نباید از فعالیت های خرابکارانه آنها غافل شویم، ادامه داد: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان و نیز نیروهای مسلح توطئه های آنان بر علیه کشور تاکنون خنثی شده و خواهد شد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن ممکن است اقدامات زیادی برای ایجاد ناامنی در کشور انجام دهد و همانطور که تاکنون نتوانسته اند هیچ غلطی کنند از این به بعد هم راه به جایی نخواهند برد.

به گفته کوثری، وقتی آمریکاییها و صهیونیست ها خود جرات تهدید ایران را ندارند به داعش دستور می دهند تا این قبیل اقدامات را انجام داده و ایران را مورد تهدید قرار دهد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره برنامه های ایران در مقابله باچنین گروهک ها و تهدیدهایشان نیز اظهار داشت: قطعا برنامه هایی برای جلوگیری از ورود و نفوذ چنین عوامل دست نشانده ای در خاک کشور وجود دارد و خنثی می شود.

وی در خاتمه افزود: آنها خیلی هنر کنند می توانند به مرزها نزدیک شوند، اما یقینا تا بخواهند اقدامی کنند نیروهای امنیتی و نظامی ما بالای سرشان خواهند بود و هرنوع فعالیت شان را خنثی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت

    • حیدرعلی

      داعش وداعشی ها غلط می کنند انها یادشان نره که ما فرزندان ایرانیم وسرزمینمان را مانند جان می داریم فرزندان ما از ترک ولر وفارس وعرب وبختیاری وکرد وبݪوچ وگیلکی تمام در یک صف داعش وداعشی به زباله دان تاریخ می اندازیم اباد باش ای ایران ازاد باش ای ایران

    • بدون نام

      افرین

    • بدون نام

      سلام ودورود بر سردار اسلام حاج آقاکوثری وتمام سرداران ایران...

    • بدون نام

      ما ایرانیان از هر قومی بشین چند روح در یک بدنیم ان بدن یعنی ایران چو ایران نباشد تن من مباد داعیش عددی نیست اربابش غلطی نتوانست بکند

    • کامی بوشهری

      داعش ،،،،،،میخوره رییس جمهور امریکا تو کوچکتره اونی هستی که ایران بزرگ ما را تهدید بکنی،،گم شو که فقط زبون داری.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج