۵۰۵۷۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جودو گرندپری گرجستان؛

ملایی به نشان برنز دست پیدا کرد

حاصل تلاش سه جودوکار ایران در روز دوم رقابتهای گرندپری گرجستان ۴ پیروزی، دو شکست، کسب یک نشان برنز و حذف دو نماینده کشورمان بود.

خبرگزاری مهر: حاصل تلاش سه جودوکار ایران در روز دوم رقابتهای گرندپری گرجستان ۴ پیروزی، دو شکست، کسب یک نشان برنز و حذف دو نماینده کشورمان بود.

این دوره از رقابتها روز گذشته با حضور ۲۵۱ از ۳۶ کشور در تفلیس آغاز شد. بعد از حذف عباس نژاد و نوری زاده در روز نخست، تیم کشورمان امروز سه جودوکار در اوزان ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم در جدول داشت که موفق به کسب یک نشان برنز شد.

در وزن ۷۳- کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو دور نخست «گیگانی» از گرجستان را با ضربه فنی شکست داد و سپس برابر«بوبایف» از ازبکستان با همین نتیجه بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت. سبحان رسولی در وزن ۸۱- کیلوگرم و در پیکار با «اوالینی» از کشور میزبان بعد از چهار دقیقه مبارزه، ضربه فنی و حذف شد.

در همین وزن سعید ملایی هم حضور داشت. این کاراته کای کشورمان بعد از استراحت در دور نخست، «مچیده لاشویلی» از گرجستان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی«عزیزکارکانلیف» از قزاقستان را در ثانیه های پایانی وقت دوم ضربه فنی کرد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. ملایی در این مرحله در پیکار با «خوباتسف» از روسیه ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رفت و «لوویسی» از انگلستان را شکست داد به نشان برنز دست پیدا کرد.

فردا یکشنبه ۱۳ فروردین ماه در روز پایانی چهار جودوکار سنگین وزن تیم کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت. حامد رشیدی در وزن ٩٠- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و دور دوم با برنده اسلواکی و آذربایجان مبارزه می کند. وحید نوری دیگر جودوکار کشورمان در این وزن «زاگاریوف» از گرجستان را پیش رو دارد و در صورت کسب پیروزی با جودوکار دیگری از کشورمیزبان پیکار می کند.

رضا رضایی در وزن ١٠٠-کیلوگرم ابتدا به دیدار «سانبلیدزه» از گرجستان می رود و دور دوم نماینده ازبکستان را پیش رو خواهد داشت. جعفر پهلوانی هم در وزن ١٠٠+ کیلوگرم دور نخست به مصاف «بقادزه» از گرجستان می رود و در صورت کسب پیروزی به دیدار نماینده دیگری از کشور میزبان می رود.

تیم اعزامی کشورمان بعد از پایان این رقابتها در یک اردوی سه روزه شرکت می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج