۵۰۵۸۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۱۳ فروردین روز طبیعت است نه تخریب طبیعت

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، از پیش‌بینی اقدامات و برنامه‌های گسترده در روز طبیعت خبر داد و گفت: امیدواریم در این روز شاهد تکریم طبیعت و فضای سبز شهر باشیم.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، محمدحسین حسن‌زاده، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: همزمان با آخرین روز تعطیلات نوروزی، سبزبانان سازمان پارک‌ها و فضای سبز، تا پایان روز، آماده‌باش بوده و با بسیج کلیه امکانات، از طبیعت شهر محافظت خواهند کرد .

حسن‌زاده با بیان این‌که در تفرجگاه‌های بزرگ و اصلی شهر، امکانات لازم برای حضور شهروندان از قبیل سرویس‌های بهداشتی و آب شرب فراهم است، اظهار داشت: با این حال، با توجه به حضور گسترده شهروندان در روز ۱۳ فروردین، طبیعی است که امکانات پارک‌ها نمی‌تواند پاسخگوی استقبال شهروندان باشد؛ در این راستا، در بوستان‌های بزرگ شهر، برخی امکانات و خدمات جنبی و مضاعف پیش‌بینی شده است .

وی متذکر شد: با توجه به پیش‌بینی حضور شهروندان تا آخرین ساعات شامگاه ۱۳ فروردین، سیستم‌های روشنایی پارک‌ها مورد بازبینی قرار گرفته است .

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، روشن‌کردن آتش را از برنامه‌های خطرآفرین روز ۱۳ فروردین خواند و افزود: از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا حد امکان از روشن‌ کردن آتش در محدوده پارکها خودداری کرده و در روز طبیعت به درستی و مسئولانه از طبیعت پاسداری نمایند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: نمازخانه‌های پارک ها و بوستان‌ها مورد بازبینی قرار گرفته و در روز ۱۳ فروردین، میزبان نماز اول وقت شهروندان خواهد بود .

وی همچنین شهروندان تبریزی را به پاکیزه نگاه داشتن محیط دعوت کرده و افزود: به همین منظور با همکاری سازمان پسماند شهرداری تبریز کیسه های زباله برای جمع آوری زباله ها در اختیار شهروندان قرار داده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج